شهاب مظفری کیست؟
نوشته شده توسط : نیما راد

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

شهاب مظفری یکی از خواننده های مرد در ایران می باشد او به سبک پاپ خوانندگی مینماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی و زندگینامه شهاب مظفری

 به گزارش سماتک خواننده جوان شهاب مظفری خواننده و آهنگساز در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ چشم به جهان گشود. مظفری در رشته کامپیوتر تحصیل نموده است و همزمان با تخصیل خود در حوزه هنری موسیقی و اهنگسازی و خوانندگی فعالیت داشته است.

 

ساز حرفه ای پیانو است وی از کودکی برای آموزش ان تلاش نموده و از کودکی به یادگیری ان شروع نموده است و همچنین به ساز گیتار کلاسیک هم مسلط هست.

 

شهاب اولین اهنگ خود را در سال ۱۳۸۷ به نام از وقتی رفتی منتشر کرد که مورد توجه طرفداران شد اهنگ این خواننده بیشتر احساسی و غمگین و عاشقانه است و این خواننده خیلی زود توانست حدود ۷۰۰ هزار فالور در صفحات مجازی و اینستاگرام برای خود پیدا نماید.

 

وی در سال ۱۳۹۶ جزو خوانندگان مجاز گردید و برای پخش آثار خود مجوز دریافت نمود.

 

وی اولین کنسرت رسمی خود را در تاریخ تیر ماه سال ۹۶ در ۶ در سالن برج میلاد برگزار نمود که طرفداران این خواننده خیلی زود بلیط های این کنسرت را خریداری نمودند.

 

وی مجرد است و هیچ تصویر و خبری از ازدواج و نامزدی وی که توسط خودش تایید شود همچنین مظفری یکی از دوستان صمیمی آرش و مسیح دو بردار خواننده هست.

 

وی یکی از خوش صداترین خواننده های ایران میباشد با آهنگ من و ترکم نکن  به اوج شهرت دست پیدا کرد ایشان طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران دارند او در آینده آلبوم جدیدی از خود منتشر خواهد نمود .

 

عکس های مظفری خواننده 

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

منبع : samatak





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 7 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: