نوشته شده توسط : نیما راد

مبل تختخواب شو مدل A10 آراسوفا:

مبل تخت خوابشو آرا سوفا مدل A10 یک نفره به همراه کف و پشت طبی یورتان

کلاف اصلی این مبل تختخواب شو از فلزات صنعتی سبک میباشد. اتصالات و فلز بکار رفته با استفاده از تکنولوژی الکترواستاتیک رنگ کاری شده است .

مکانیزم و قطعات این محصول ساخت کشور ترکیه است.

اتصالات قطعات فلزی با استفاده از جوش صنعتی CO2 و آرگون می باشد که باعث ایجاد استحکام بالا در قطعات میشود.

کلاف زیرکار این مبل تخت خواب شو از فلز صنعتی سبک است .

استفاده از فلز صنعتی سبک باعث استحکام بالا وکاهش وزن محصول می گردد.

در کفی این مبل تخت خوابشو به جای استفاده از فنر و تسمه کشی از توری با بافت مفتول فلزی (مش) استفاده شده است.

پارچه های بکار رفته در این مبل تخت خوابشو از بهترین و متنوع ترین پارچه های ترک درجه یک میباشد.

کفی و پشتی بکار گیری شده در این محصول طبی و از جنس یورتان با دانسیته بالا میباشد.

کوسن و بالش خواب از ویسکوز و بالفایور درجه یک قابل شستشو به همراه کیسه مخصوص از جنس اسپانباند است.

در لایه زیرین کفی از نمد با ضخامت  ۵ میلیمتر  جهت محافطت از کفی مبل استفاده شده است.

حداکثر وزن قابل تحمل این محصول در مدل های یک نفره ۱۲۰ کیلوگرم ، مدل های دو نفره ۲۱۰ کیلوگرم میباشد.

طراحی و فرم نشیمن ارگونومی می باشد و شرایط ایده آلی را برای ستون فقرات و مهره های کمر فراهم میسازد.

تمام محصولات شامل یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند.

این مبل بخشی از محصولات مبل هتلی سایت ارا سوفا می باشد ..!



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

 

در اینبخش فهرست بهترین فیلمهای سال 2019 را جمع آوری کرده ایم. درسال 2019 فیلمهای ابر قهرمانی یکه تازی می کنند، البته می وشد گفت، سال 2018 نیز فیلم ها بیشتر در ژانر ابر قهرمانی بودند. فروش این فیلم ها فوق العاده اسـت و تهیه کنندگان و سرمایه گذاران تمایل بیشتری بـه ساخت سری فیلمهای ابر قهرمانی دارند. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا فهرست بهترین و جدید ترین فیلم های 2019 را مرور کنیم.

 

فیلم Glass

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: M. Night Shyamalan، بازیگران: Samuel L. Jackson, Bruce Willis

 

ام.نایت شیامالان با فیلم‌هاي ژانر وحشت مشهور شد. فیلم جدیدش هم وحشتناک اسـت با این تفاوت کـه این‌بار یک فیلم وحشتناک ابرقهرمانی ساخته اسـت. این سومین قسمت از سه‌گانه‌اي اسـت کـه دو قسمت قبلی‌اش فیلم‌هاي «نشکستنی» «Unbreakable» و «شکافته» «Split» بودند. فیلم‌هایي کـه فضای وحشتناک روانشناختی داشتند. سه‌گانه‌اي کـه بـه سری فیلم‌هاي «نشکستنی» هم مشهور شدند.

 

بروس ویلیس، ساموئل ال.جکسون و کارلین وودوارد همان نقش‌هایي را در کـه فیلم «نشکستنی» داشتند این جا دوباره ایفا میکنند. جیمز مک‌آوی با نقشی کـه در فیلم «شکافته» بازی کرده بود در فیلم حضور دارد و سارا پالسن هم بازیگر جدیدی اسـت کـه بـه «شیشه» پیوسته. فیلم داستان دیوید دان یک نگهبان اسـت کـه از نیروهای ماورالطبیعه‌اش استفاده می کند تا کوین وندل کرامب را تعقیب کند.

 

کرامب مرد آزاردهنده‌اي اسـت کـه ۲۴ شخصیت جداگانه دارد. بیمار روانی کـه بر هم زننده امنیت و آسایش مردم می شود. در فیلم «شکافته» هم نقش قهرمان را داشت اما در آن فیلم بروس ویلیس حضور نداشت کـه قهرمان فیلم اول این سری یعنی «نشکستنی» بود. شیامالان بعد از این‌کـه برای فیلم «حس ششم» نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد از فصل جوایز دور ماند.

 

فیلم Serenity

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: Steven Knight، بازیگران: Matthew McConaughey, Anne Hathaway

 

استیون نایت کارگردان انگلیسی بااستعدادی اسـت کـه برای نوشتن فیلمنامه «قول‌هاي شرقی» «Eastern promises» و سریال «پیکی بلایندرز» و کارگردانی فیلم «لاک» وی را شناختیم. یک بار برای نوشتن فیلمنامه «چیزهای زیبای کثیف» نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم جدیدش یک تریلر بـه سبک نئو-نوآر اسـت کـه بازیگران ستاره‌اي چون ماتیو مک‌کاناهی و آن هاتاوی در آن بازی میکنند.

 

فیلم داستان گذشته مرموز یک کاپیتان اسـت کـه قایق ماهیگیری دارد. گذشته‌اي کـه بعد از مدت‌ها وقتی همسر سابقش برای کمک سراغش می آید، دوباره تسخیرش میکند. فیلمنامه را هم خود استیون نایت نوشته اسـت. با توجه بـه این‌کـه فیلم قبلی نایت یعنی «لاک» تریلر جذابی از کار درآمد انتظار می رود کـه شاهد فیلم خوبی باشیم. بخصوص برای بازیگر مرد فیلم، ماتیو مک‌کاناهی امیدهای زیادی وجوددارد.

 

فیلم The Lego Movie 2: The Second Part

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: Mike Mitchell, Trisha Gum، صداپیشگان: Chris Pratt, Elizabeth Banks, Channing Tatum

 

موفقیت «فیلم لگو» و فیلم‌هاي دیگری کـه با همان کاراکترهای لگویی ساخته شدند باعث شد کمپانی انیمیشن وارنر بـه فکر ساخت قسمت دیگری از داستان‌هاي «لگو» بیفتد. این انیمیشن کمدی علمی-تخیلی بـه روش کامپیوتری سه بعدی ساخته شده و دنباله‌اي بر «فیلم لگو» محصول ۲۰۱۴ اسـت. بعد از سال ۲۰۱۴ البته دو فیلم لگویی دیگر یکی «بتمن» و دیگری «نینجاگو» داشتیم کـه اسپین‌آف قصه اصلی بـه شمار می‌رفتند.

 

داستان فیلم پنج سال بعد از اتفاقات «فیلم لگو» رخ می دهد. همه ی چیز عالی اسـت تا این‌کـه شهروندان با یک تهدید بزرگ جدید روبرو میشوند. مهاجمانی کـه از فضا می آیند و هر چیزی راکه آنها می‌سازند خیلی سریع خراب می کنند. قسمت اول این سری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و وقتی نامزد اسکار بهترین انیمیشن نشد تعجب‌ خیلیها را برانگیخت.

برای مشاهده ادامه مطلب " اینجا " کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 

 

مراسم عروسی بسیار لوکس و مجلل

 

عروسی سیندرلا در تهران، داستان ازدواج و مراسم جشن بسیار مجللی است که در آن، عروس و داماد با هلیکوپتر به جشن عروسی  می آیند و هزینه ی ارکستر آنها تنها ۱۰ میلیون تومان است. سفرهای اجباری می روند و حتما بایستی بهترین عکاسخانه های شهر برایشان ژورنال های آنچنانی درست کند. آرایشگر و گریمور آنها منحصره فردترین باشد.

 

 

 

عروسی لوکس و مجلل سیندرلا در تهران؟!

اصلا نمی توانی برای برگزاری این مراسم قیمت تعیین کنی. روزانه میلیون ها تومان هزینه برگزاری مراسم مختلف عروسی می شود. به نظر می رسد اختلاف طبقاتی جامعه به طور واضح و پر رنگ در مراسم های عروسی هم برقرار است. چرا که سقفی برای هزینه عروسی های گران قیمت وجود ندارد، و از سوی دیگر بخشی از جامعه در برگزار کردن ساده ترین عروسی ها درمانده اند.

 

 

 

روی یکی از هزاران دیوار شهر، شماره ای نوشته و در کنار آن یادداشت کرده اند: یک باغ دنج عروسی؛ تماس می گیریم تا باغی برای عروسی خیالی مان، اجاره کنیم. مرد از آن سوی خط می گوید: چقدر می خواهید هزینه کنید؟ تاریخ برگزاری تان را گویید؟ می گوییم: می خواهیم بدانیم قیمت چطور است آیا از عهده ما برمی آید یا نه؟ مسئول باغ و یا تالار می گوید: سه تا باغ داریم در جاده کرج که حدود ۲۰ هزار متر فضای سبز دارد. پارکینگ، کافی شاپ، سالن اختصاصی عقد، نورپردازی سه بعدی، استخر، آب نما، آلاچیق و….داریم. سرآشپز ما معروف است و شما می توانید یک بار بیایید و غذای مان را تست کنید . زمانی که ما اصرار می کنیم تا قیمت را اعلام کند و او پاسخ می دهد: قیمت به منویی که انتخاب می کنید بستگی دارد. از منوی ۴۰ تومن شروع شده و تا نفری ۱۸۰ تومن می رسد که سرو غذاهای سلطنتی را دارد. ورودی یکی از بهترین باغ های ما ۲۵ میلیون تومان است. اگر برای شما گران است با همین ۲۵ میلیون تومن می تونید یک عروسی خوب و مجلل برگزاری کنید، از باغ های دیگه ما استفاده کنید و از منوهای ارزان تر.

 

در ادامه، با یک مزون دوخت لباس عروس، در منطقه کامرانیه تماس می گیریم، خانمی از آن سوی خط درباره قیمت لباس های عروس می گوید: الان بعضی خانواده ها، به حدی مرفه و پولدار هستند که می روند از فرانسه یا ترکیه لباس می خرند، بعضی های شان هم پیش ما می آیند. گروه های ضعیف تر می روند مرکز شهر لباس عروس آماده می خرند و یا سفارش می دهند، و طبقه متوسط هم بین مزون ها در حرکتند. از او قیمت می خواهیم و می شنویم: لباس های مزون ما از سه تومن شروع می شوند و سقف قیمتی ندارند، همه دانتل هستند برای همین کمی گران ترند. قبلا ساتن مد بود حالا دانتل مد است. اگر زنجیره کامل باشد کار یک لباس عروس سه روز بیشتر طول نمی کشد. زنجیره شامل طراح، برش کار، خیاط و فردی که کار دست روی لباس انجام می دهد می شود.

 

در ادامه ی پرس جو ها به دختر خانمی برمی خوریم که به تازگی عروسی کرده است، عروسی این تازه عروس را یکی از بهترین کترینگ ها در یکی از بهترین باغ های منطقه شهریار برگزار کرده است.

 

او می گوید: روز عروسی ما، هوا سرد بود بنابراین بخشی از باغ را چادر زدند مثل چادرهای سیرک، هزینه ارکستر ما فقط ۱۰ میلیون تومان شد.قبلا به مهمانان عکس یادگاری هدیه می دادند، الان به جای عکس یادگاری به مهمانان ژورنال عروس و داماد هدیه می دهند که مثل ژورنال های قدیمی است.برای مراسم، ما را با هلی کوپتر بردند. سفرهایی هم رفتیم به یزد و شمال، و حتی عکس های دوبی هم که قبلا رفته بودیم را دادیم همه را در یک ژورنال گذاشتند. من هم دوبار و با دو آرایش متفاوت عروس شدم و در عروسی اول فقط از ما عکس و فیلم گرفته شد. الان عروس و داماد با کالسکه وارد باغ می شوند، کالسکه هایی شبیه سیندرلا. من هم سوار یکی از این کالسکه ها شدم خیلی باشکوه بود.

 

این صحبت ها را در حالی می شنویم که در گوشه دیگری از همین شهر، در خیریه ها و جلسات خانگی، برای برگزاری عروسی های کم هزینه، پول جمع آوری می کنند و در گوشه پنهان تر جوانانی هستند که برای برگزاری عروسی های خیلی خیلی متوسط، زیر بار وام ها و قرض های کلان می روند.

 

منبع : https://www.aroos.co/luxurious-and-glamorous-weddings/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 2 / 1398 | نظرات ()