نوشته شده توسط : نیما راد

مزایای CRM

پذیرش استراتژی‌های سی آر ام به همراه پیاده‌سازی ابزار مناسب با آن، مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

•    سازماندهی و مدیریت مؤثر اشخاص و حساب‌های کاربری

•    ایجاد دید 360 درجه از تعاملات مشتری در تمام دپارتمان‌ها و بخش‌های سازمان، افزایش تعاملات و رضایت مشتری، بهبود تجربه مشتری (CX) و ایجاد زیرساختی برای مدیریت آن

•    بهبود روابط و تجربه مشتری با دسترسی آسان به کلیه اطلاعات مربوط به مشتری برای ارائه پشتیبانی فراتر از انتظار

•    ارتقا سطح رضایت مشتری و افزایش درآمد سازمان از طریق خرید مجدد و توصیه به دیگران 

•    شناسایی بهتر و دقیق‌تر فرصت‌های فروش و به تبع آن، افزایش سفارشات سازمان به دلیل استفاده از ابزار مناسب و فرآیندهای بهینه شده

•    مدیریت بهتر پرسنل واحد فروش از طریق گزارش‌های دریافتی از نحوه عملکرد آنان در نرم افزار CRM

•    پیگیری برنامه‌های بازاریابی با بهینه‌سازی کمپین‌های اجرا شده و محاسبه نرخ بازگشت سرمایه در سامانه CRM

•    دریافت بازخوردهای مشتریان با استفاده از سیستم‌های نظرسنجی و شنیدن صدای مشتری جهت محصولات و خدمات ارائه شده به ذی‌نفعان

‌•    قابلیت استفاده از سیستم‌های مبتنی بر ابر (cloud) جهت کاهش نیاز به پشتیبانی و تهیه زیرساخت‌های سخت افزاری با هدف کاهش هزینه‌ها

•    تجزیه و تحلیل عملکرد واحدهای پیشران سازمان با بهره‌گیری از داشبوردهای مدیریتی

 

نرم افزار CRM برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

 

ابزارهای CRM جهت نیاز به پیگیری مشتریان و برآورده کردن خواسته‌ها و درخواست‌های آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در طی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش به کمک شرکت‌ها (عموما شرکت‌های B2B) بیاید. با این حال، اساسا هر شرکتی مادامی که مشتریانی برای مدیریت روابط با آن‌ها داشته باشد می‌تواند از نرم افزار CRM بهره ببرد. سیستم‌های نرم افزاری CRM برای کسب و کارهای زیر در اولویت قرار دارد:

الف)    کسب و کارهایی که با مشتریان زیادی سروکار دارند و نیازمند پیگیری تعاملات و اطلاعات مرتبط با مشتریانشان هستند.

ب)    کسب و کارهایی که واحدهای مختلف سازمانشان با مشتری سروکار دارند و تعاملات با مشتریان، نیازمند پیگیری و رصد از طریق دپارتمان‌ها و تیم‌های مختلف سازمان با نقش‌های متفاوت و به صورت یکپارچه است.

ج)    کسب و کارهایی که نیازمند مدیریت سازمان فروش خود هستند و نیاز به ارائه تصویری کامل از فرآیند فروش جهت مدیریت عملکرد کارکنان و اهداف خود دارند.

د)    کسب و کارهایی که رضایت مشتریان نقش مهمی در موفقیت آن‌ها دارد.

ه)    کسب و کارهایی که فرصت‌های فروش از دست رفته‌ای دارند و نیاز به توسعه فروش از محل جذب مشتری بیشتر، فروش و فروش مجدد دارند.

و)    کسب و کارهای که برای ارائه خدمات مناسب به مشتریانشان نیازمند تعامل مؤثر با اوست.

ز)    کسب و کارهایی که مشتری پس از فروش نیز برای ارائه انواع خدمات پس از فروش به آن‌ها وابسته است.

ح)    کسب و کارهایی که در صنایع و بازارهای رقابتی فعالند.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟

از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!


:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

طرز تهیه صابون گیاهی :

در این مقاله به چگونگی درست کردن صابون گیاهی و طرز تهیه صابون گیاهی به روش های متفاوت می پردازیم . همچنین در ادامه به انواع صابون گیاهی می پردازیم . تا شما بتوانید در انتخاب مواد اولیه صابون دست ساز گیاهی خود آگاهی کامل داشته باشید . اگر میخواهید بهترین صابون دست ساز گیاهی را طبق میل خود برای خواصی که مورد نظرتان است درست کنید .این مقاله می تواند کمک به بزرگی به شما بکند .

صابون دست ساز گیاهی :

هنگامی که صحبت از صابون دست ساز گیاهی می شود مطمئن هستم که اولین چیزی که در ذهن شما می آید طولانی بودن درست کردن صابون گیاهی  است . اما بهتر است بدانید که این تفکر کاملا اشتباه است . زیرا هر شخصی در صورت آگاهی های کاملی که در این مقاله در اختیار شما قرار داده شده است. به راحتی می تواند یک صابون دست ساز گیاهی را در کمتر از یک ساعت درست کند .

چرا باید از صابون دست ساز گیاهی صورت استفاده کنیم ؟

●       اطمینان از بی زیان بودن صابون گیاهی صورت  :

شما با استفاده از صابون دست ساز گیاهی می دانید صابون گیاهی شما از مواد ارگانیک و طبیعی ساخته شده نه مواد شیمیایی حتی اگر خودتان صابون دست ساز گیاهی را درست نکرده باشید . اما بازهم می دانید که این مواد طبیعی مشکلی برای پوست شما ایجاد نمی کنند . تنها خاصیت های مواد استفاده شده از هر صابون با صابون دیگر متفاوت است .

●       پرداخت هزینه کم برای خرید صابون گیاهی صورت :

برای خرید صابون دست ساز گیاهی یا درست کردن صابون گیاهی مبلغی که پرداخت می کنید حداکثر نصف هزینه خرید یک صابون شیمیایی از یک فروشگاه  است .

●       صابون گیاهی صورت طبق سلیقه خودتان :

شما پس از آشنایی با چگونگی ساخت صابون دست ساز گیاهی در این مقاله می توانید از مواد دلخواه و مورد علاقه خودتان برای درست کردن صابون گیاهی به آن اضافه کنید . و خاصیت های مورد علاقه خودتان را به آن اضافه کنید . تنها کافی است با انواع صابون دست ساز گیاهی آشنا شده و بدانید کدام یک از آنها برای پوست شما مفید است .

●       سمی نبودن مواد استفاده شده در صابون گیاهی صورت :

پوست هر انسان به گونه ای عمل می کند . که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی سم ها موجود را به خود جذب کند . به همین دلیل است که استفاده از صابون شیمیایی برای صورت مضر است . زیرا پوست در معرض مواد شیمیایی ، سموم را به عضلات و بافت های بدن جذب می کند .و باعث به خطر انداختن سیستم ایمنی بدن شما می شود . اما صابون دست ساز گیاهی بدن شما را از ایجاد حساسیت ، صدمه به سیستم ایمنی بدن ، عفونت های ویروسی و باکتری ها ، آلرژی ها و... حفظ می کند .



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

راه های کاهش رتبه الکسا ایران :

1 ــ تولید محتوا برای کاهش رتبه الکسا ایران :

هنگامی که به معنی کاهش رتبه الکسا ایران فکر می کنید به نتیجه همیشگی یعنی تعداد بازدید بالا می رسید . و برای بالا بردن تعداد بازدید سایت خود نیز می توانید از تولید محتوای سئو شده و جذاب استفاده کنید . این محتوا می توانند از طریق مخاطبان متفاوت مورد هدف قرار بگیرد . و سایت شما بتواند طرفداران وفادار جذب کند . در این صورت سایت شما می تواند با کاهش رتبه الکسا ایران روبرو شود .

نکته بعدی درباره تولید محتوا برای  کاهش رتبه الکسا ایران ایجاد بک لینک های زیاد از سایت شما در سایت های دیگر است . هنگامی که شما از محتوا های بسیار قوی در سایت خود قرار دهید . باعث می شوید تا سایر وب سایت های دیگر بک لینک وب سایت شما را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند و اعتبار سایت شما را زیاد کنند و با بالا بردن بازدید سایت شما باعث کاهش رتبه الکسا ایران در سایت شما شوند .

 2 ــ هدایت افراد از رسانه های اجتماعی برای کاهش رتبه الکسا ایران :

شما می توانید برای کاهش رتبه الکسا ایران سایت خود محتوای سایت خود را در رسانه های اجتماعی با کاربران به اشتراک بگذارید . در واقع می توان گفت یکی از بهترین راه ها برای هدایت افراد به سایت خود و کاهش رتبه الکسا ایران ، استفاده از استوری در اینستاگرام است . یعنی محتوا های جدید سایت خود را همراه با لینک مورد نظر استوری کنید . البته این نکته مورد نظر است که برای این کار باید تعداد فالوور بالا داشته باشید .

همچنین می توانید برای کاهش رتبه الکسا ایران یک کانال تلگرام درست کنید . و محتوای سایت خود را در کانال تلگرام تبلیغ کنید . تا افراد را از کانال تلگرام به سایت خود هدایت کنید و باعث بالا رفتن بازدید سایت خود شوید .

3 ــ ایمیل مارکتینگ  برای کاهش رتبه الکسا ایران :

شما می توانید برای کاهش رتبه الکسا ایران از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید . در واقع می توان گفت شما می توانید هر هفته با استفاده از ایمیل به اعضا و خریداران متن های تشویق کننده برای بازدید از سایت خود بفرستید . با این کار افرادی از سایت شما بازدید می کنند . و در نتیجه سایت شما با کاهش رتبه الکسا ایران رو به رو خواهد شد .

4 ــ تبلیغات پولی برای کاهش رتبه الکسا ایران :

در برخی از مواقع هنگامی که تلاش ها و زحمات شما در کوتاه مدت نتیجه ای که می خواهید را ندارد . باید از راه های دیگری که در کوتاه مدت بتواند نتیجه لازم را برای شما ایجاد کند . استفاده کنید . برای مثال شما می توانید با استفاده از پول باعث شوید تا سایت های دیگر سایت شما را تبلیغ کنند . و باعث بالا رفتن بازدید سایت شما و در نتیجه کاهش رتبه الکسا ایران شما شوند .

البته اگر بخواهید برای کاهش رتبه الکسا ایران خود پول خرج کنید . می توان گفت تبلیغات کلیدی یک گزینه مناسب برای خرج کردن پول است . درست است که این روش از هزینه زیادی برخوردار است . اما حاصل خوبی هم خواهد داشت .

5 ــ افزایش تعداد صفحات برای کاهش رتبه الکسا ایران :

برای کاهش رتبه الکسا ایران راه های هوشمندانه ای نیز مانند افزایش تعداد صفحات مشاهده شده توسط هر بیننده وجود دارد . برای مثال توجه کنید اگر هر بازدید کننده در سایت شما تعداد صفحات بیشتری را مشاهده کند . ترافیک سایت شما رتبه بهتری را کسب می کند و در نهایت سایت شما با کاهش رتبه الکسا ایران مواجه می شود .



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 

آنچه در اپلیکیشن امیر شریفی می‌آموزید

 

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آموزشی در اپلیکیشن پرورش افکار به قانون جذب اختصاص دارد. این قانون که از سوی برجسته‌ترین افراد موفق دنیا نیز پذیرفته شده، اکنون به اثبات رسیده است.

به همین دلیل طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. در این قانون شما به خوبی یاد می‌گیرد که هیچ یک از خواسته‌ها، آرزوها و آمال‌ها دست نیافتنی و غیرممکن نیستند.

بلکه این باور و ذهن شماست که گاهی آن‌ها را دست نیافتنی می‌کند. پس باید بیاموزید که رسیدن به موفقیت ممکن است.

در اپ امیر شریفی نکات و راه‌حل‌های زیادی برای قانون جذب به شما گفته می‌شود که رسیدن به موفقیت را برای شما آسان می‌کند. هنوز هم کسانی وجود دارند که به این قانون بی‌اعتقادند.

اغلب مردم تصور می‌کنند موفقیت، خوشبختی و دستیابی به هدف براساس انتخابِ تقدیر و سرنوشت است. پس ما هیچ نقشی بر روی آینده‌ی خود نداریم.

امیر شریفی در این اپلیکیشن به شما خواهد گفت زندگی در دستان شماست. قانون جذب یکی از راه‌های به دست گرفتن سرنوشت و آینده است. پس زندگی خود را به بادهای سرنوشت نسپارید و خودتان از هم اکنون برای تغییر آینده و دستیابی به موفقیت تلاش کنید.

در حال حاضر برای دانلود نسخه ios و android اپلیکیشن پرورش افکار باید وارد کانال تلگرام پرورش افکار شوید و  با کمک گرتفن از ادمین های پروش افکار اقدام به دانلود آن ها برای اندروید و ios نمایید

آنچه برای در این اپلیکیشن به شما گفته می‌شود، عبارت است از:

  • BURNING DESIRE یا اشتیاق سوزان

در این اپ شما به خوبی یاد می‌گیرید که چطور بدون توقف، برای رسیدن به اهداف و موفقیت شور و شوق داشته باشید. برای رسیدن به هر آرزویی، داشتن انگیزه و اشتیاق ضرورت دارد. در اپلیکیشن پرورش افکار، ذهن شما دقیقاً به سمتی حرکت می‌کند تا بتوانید شور و اشتیاق برای دستیابی به هدف را افزایش دهید. آموزش‌های این اپلیکیشن آنقدر این تفکرات را در شما فراگیر و بزرگ می‌کند که هر لحظه برای رسیدن به هدف خود هیجان‌زده می‌شوید.

  • نگرانی را کنار بگذارید

یکی دیگر از تکنیک‌هایی که در اپلیکیشن امیر شریفی درباره‌ی قانون جذب به خوبی یاد می‌گیرید، کنار گذاشتن نگرانی‌ها نسبت به آینده و فرداست. با فراگیری آموزش‌های این اپ شما می‌آموزید چطور در لحظه زندگی کنید و از امروز خود لذت ببرید. در عین حال که برای فردا برنامه ریزی می‌کنید، نباید نگران آن نباشید. در این آموزش‌ها قادرید مسیر آینده را برای خود مشخص کنید و به وضوح ببینید که در آینده در کدام پله‌ی پیشرفت و ترقی قرار می‌گیرید.

البته اشتباه نکنید! اپ پرورش افکار برای شما تصمیم نمی‌گیرد و آینده‌ی شما را مشخص نمی‌کند. بلکه شما خودتان هستید که راهی برای موفقیت خود پیدا می‌کنید و انگیزه و شور و شوق خود را افزایش می‌دهید. پس طبیعی است که با داشتن دیدی بلند نسبت به فردا، نگرانی‌ها و استرس‌ها هم چمدان خود را می‌بندند و از دیار ذهن شما می‌رود.

یک کوهنورد وقتی حتی اگر برای اولین بار در حال صعود به یک کوه غریب باشد، هیچ ترس و نگرانی از بالا رفتن ندارد. زیرا اگر چه در مسیر رسیدن به قله هیچ تابلویی در مقابل او نیست. اما او از ابتدا مسیر قله را می‌بیند و می‌داند که قرار است به کجا برود. پس با چشمی روشن و دیده‌ای باز برای بالا رفتن تصمیم می‌گیرد.

امیر شریفی به شما خواهد گفت وقتی در بی‌هدفی زندگی گم شده‌اید و نتوانستید آینده را ببینید، چطور راه خود را پیدا کنید.

اپلیکیشن پرورش افکار برای دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است و به زودی نسخه جدیدتر و حرفه ای تر این اپلیکیشن ارائه خواهد شد

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم

هاست وردپرس سرویسی خارق العاده از سابین سرور می باشد که فقط برای میزبانی سایت هایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ارائه می شود . چرا که در این سرویس سعی کردیم تا تمامی نیاز های یک وب سایت وردپرسی را برآورده سازیم.

در این مقالعه قصد داریم به شما بگوییم که

  1. چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید ؟
  2. هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟
  3. میزان منابع اختصاص داده شده برای سایت های وردپرسی چقدر است ؟
  4. هاست وردپرس یا …. ؟

اگر دوست داشته باشید قبل از اینکه درباره وردپرس به شما بگوییم مقاله هاست مناسب وردپرس ویرگول را به شما معرفی کنیم.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب  می باشد که شما را قادر می سازد تا در سریعترین زمان ممکن و به آسانی وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید . شما برای راه اندازی وب سایت خود با استفاده از وردپرس ، نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید و کافیست کمی صبور و خلاق باشید .

سپس میتوانید با اندکی جستجو در گوگل به منابع آموزشی بسیاری دسترسی یابید تا بتوانید کسب و کار خود را با استفاده از وردپرس اینترنتی کنید.

زمانی که تصمیم میگیرید کسب و کار خود را با راه اندازی وب سایت اینترنتی کنید ، می بایست در ابتدا قدم های محکمی را بردارید . یکی از این قدم های محکم انتخاب یک هاست مناسب می باشد تا در طول راه اندازی وب سایت و گسترش آن ، همواره جواب گوی نیاز های شما باشد.

حال که قرار است وب سایت خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی کنید ، میبایست انتخاب هوشمندانه ای انجام داده و هاست وردپرس سابین سرور را برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید.

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم.

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید ؟

هاست فوق حرفه ای یا هاست وردپرس یک سرویس خارق العاده برای میزبانی سایت های وردپرسی است که تنها برای وردپرس پیکربندی و بهینه سازی شده است .

همواره بیشتر افراد فکر میکنند که در هاست وردپرس ، فقط توابع و پیش نیاز های وردپرس رعایت شده است و به همین خاطر به این سرویس ها هاست وردپرس گفته می شود و هیچ تفاوت دیگری با سایر سرویس های میزبانی ندارد . اما این یک باور اشتباه در مقابل هاست وردپرس سابین سرور می باشد .

هاست وردپرس سابین سرور ، به دلیل :

  1. پیکربندی مخصوص برای وردپرس
  2. منابع بالا برای هر سایت
  3. کشینگ قدرتمند و چند لایه
  4. نصب و تنظیم پلاگین کش توسط سابین سرور
  5. پشتیبانی فوق حرفه ای و سریع

به عنوان هاست وردپرس ارائه شده است و به صورت تضمینی با کیفیت بسیار بالا تقدیم مشتریان می شود .

اگر پیش از این وب سایت وردپرسی داشته اید ، قطعا با میزان منابع بالای مصرفی وردپرس آشنایی کافی دارید . معمولا در سایت های وردپرسی به دلیل استفاده از پلاگین های زیاد برای افزودن امکانات مورد نیاز به سایت ، میزان منابع مصرفی وردپرس افزایش می باشد . این مصرف بالا با رشد و پیشرفت سایت و افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش می باید.

ما در سابین سرور با تخصیص منابع بالا برای هر سایت ، ( که میزان منابع را در ادامه خواهیم گفت ) توانسته ایم تا نیاز این سایت های وردپرسی از نظر منابع را برآورده سازیم.

همچنین استفاده از کشینگ قدرتمند و چند لایه در این سرویس ها و فعال سازی و تنظیم پلاگین کش توسط سابین سرور برروی سایت وردپرسی ، به مراتب میزان استفاده از منابع کاهش چشم گیری یافته و عملکرد وردپرس بهبود میابد.

پس در نظر داشته باشید که بهینه بودن سرور و پیکربندی سرور برای وردپرس ، ارائه منابع بالا ، کشینگ چند لایه و قدرتمند ، نصب و کانفیگ پلاگین کش توسط متخصصین وردپرس ، پشتیبانی فوق حرفه ای متخصصین وردپرس به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن ،  همگی از دلایلی هستند برای اینکه شما از هاست وردپرس سابین سرور استفاده کنید.

هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟

تا این بخش از مقالعه توضیحاتی را در رابطه با وردپرس به شما ارائه کردیم و همچنین دلایلی را نیز مطرح نمودیم که چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید . اما در ادامه قصد داریم ویژگی های هاست وردپرسی که توسط سابین سرور ارائه می شود را به شما بگویم .

ویژگی های هاست وردپرس و منابع اختصاص داده شده :

  1. استفاده از هارد NVME برروی سرور جهت میزبانی سایت ها
  2. اختصاص CPU با درصد بالا برای هر هاست
  3. اختصاص رم فیزیکی ۴ گیگابایتی برای هر هاست
  4. اختصاص رم مجازی ۴ گیگابایتی برای هر هاست
  5. اختصاصی I/O به میزان ۴ مگابایت برای هر هاست
  6. ۱۰.۰۰۰ بازدید یکتا در روز
  7. ۱۰۰ نفر آنلاین همزمان
  8. سیستم کشینگ چند لایه و قدرتمند
  9. بکاپ گیری هر ۳ روز یکبار و ذخیره سازی در سرور های مجزا
  10. تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  11. کنترل پنل سی پنل و وبسرور قدرتمند لایت اسپید
  12. گواهی نامه SSL رایگان
  13. استفاده از CXS  و imunify360 و clamAV
  14. و بسیاری ویژگی های دیگر


:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

همواره یکی از مهم ترین دغدغه های انسان زبیایی و حفظ سلامت ظاهر است و این مسئله در طول چند دهه اخیر به جدی ترین حالت خود رسیده است، در واقع سالن های زیبایی این روز ها خدماتی بیش از صرفا پوست و مو را ارائه می دهند و در این عنوان قصد داریم چند مورد از خدمات سالن های زبیایی زنان را مورد بررسی قرار دهیم. بخصوص گزینه هایی که در اولویت اول قرار دارند.

 

گریم و میکاپ و استایل دهی عروس یکی از اولین مواردی است که برای هر سالنی در اولویت قرار دارد و به عنوان اصل مهم برای تشخیص یک سالن زیبایی از آن یاد می شود، خدماتی چون برطرف کردن نقص های صورتی و پوشاندن انواع لکه و همین طور زخم روی صورت گفته تا میکاپ های بروز که در کشور های مختلف استفاده می گردد و پس از نمایش در بروشور و کاتالوگ ها طرح نهایی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

البته که برای برخی از موارد و آرایش ها نیاز به توضیحاتی برای قبل از روز و یا شب عروسی است و آن ها نیز با دقت توسط مسئول سالن زیبایی به مشتری منتقل می شود.

 

میکاپ چهره و خدمات رنگ و مش در سالن زیبایی

قطعا بخش جدی و مهمی از زیبایی مردان و زنان را در کنار پوست مو تشکیل می دهد و رسیدگی به این بخش از بدن و سر نیز نیازمند اطلاع از برخی متد ها و نکات است. در سالن های زیبایی خدمات رنگ و مش ارائه داده می شود که البته خود چند مرحله مهم دارد.

 

نخست باید در مورد رنگ مو ها که امروزه بسیار توسط خانم ها از سلیقه های متفاوت استفاه می شود به خوبی تعیین شود، به طور مثال با هر نوع فرم و صورت و یا سنی چه رنگ مویی سازگار خواهد بود. بخصوص این که مش نیز خود از اصول خاصی پیروی خواهد کرد و قطعا هر نوع مشی نیازمند یک ترکیب رنگ مو است.

 

در کنار این گزینه ها یکی از پرطرفدار ترین برنامه های هر سالن زیبایی زنانه، کاشت ناخن است، در واقع کاشت ناخن از نظر خانم ها و بلند بودن آن نسبت به حد متعارف یکی از ویژگی های اصلی برای محک زدن زیبایی است.

 

ضمن این که پودری، کاشت ناخن اکلریلیک، کاشت ناخن میکس در سالن ها انجام خواهد شد و بسته به سلیقه مشتری باید به بهترین شکل ارائه گردد.

 

کراتینه و اکستنشن مو در سالن های زیبایی

کراتینه مو در واقع استفاده از همان ماده ای است که در موجب می شود مو های آسیب دیده، سوخته و همین طور پر از موج به صاف ترین شکل درآمده و در واقع دیگر یکی از دغدغه های اصلی و نگرانی های شما برای هر بار خارج شدن از خانه استفاده مکرر و خسته کننده از اتو و سشوار نباشد که به خودی خود مو ها را دچار آسیب های طولانی می کنند.

در یک مرحله مو ها توسط صافی صاف شده و در نهایت نیز توسط مواد با کیفیت از برند های معتبر کراتینه و تقویت انجام می گردد.

تخصص کادر در یک سالن زیبایی از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که باید توسط شما بررسی شود. اکستنشن مو نیز مناسب کسانی است که فرصت کافی برای بلند کردن مو های خود را ندارند و می خواهند برای مهمانی ها بخش مهمی از زیبایی آن ها موی بلند باشد، خدمات تخصصی پیوند مو به روش اکستنشن چند سالی است که در کشورمان رایج است و در واقع می تواند عامل مهم برای بهبود ظاهر باشد.

منبع : https://is.gd/NIxkyK



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

خواندنی ترين تجربيات پشت کنکوری ها

 

1- عيد کنکوري داشته باشيد

آرش، رتبه خيلي خوبي در گروه آزمايشي علوم تجربي به دست آورد و موفق شد که در رشته دندانپزشکي پذيرفته شود. او رمز موفقيت خود را در اين مي‌داند که از تمام لحظات خود بخوبي استفاده کرد و اجازه نداد تا وقتش، بيهوده تلف شود؛ اما به عنوان مهم‌ترين تجربه‌اش، که وي را در رسيدن به هدف، بسيار کمک کرده است، توجه ويژه به تعطيلات عيد نوروز را به همه داوطلبان توصيه مي‌کند. او اشاره مي‌کند که از يک ماه قبل از فرا رسيدن عيد نوروز، براي اين ايام برنامه‌ريزي کرده و يک هفته مانده به سال جديد، برنامه خود را طبق آخرين شرايط درسي‌اش تغيير داده است. وي تمام مدت عيد را، به جز روز اول که مشغول استراحت و ديد و  بازديد نوروزي بود، به مطالعه دروسي که مهم بودند گذراند، و به اين ترتيب، موفق شد که از بسياري از داوطلبان پيشي بگيرد.

آرش معتقد است با اينکه دوره تعطيلات عيد، کوتاه است، اما از آنجايي که مدارس تعطيل است و بسياري از داوطلبان هم برنامه خوبي براي اين ايام ندارند يا نمي‌توانند برنامه خود را بخوبي مديريت کنند، افرادي که بتوانند در ايام عيد نوروز بخوبي درس بخوانند، مي‌توانند کاستي‌هاي خود را در اين ايام جبران کنند يا بخشي از مطالب مهم را مرور نمايند؛ پس از همين الان به خاطر داشته باشيد که ايام نوروز را بيشتر به درس خواندن اختصاص دهيد؛ زيرا براي تفريح و ديد بازديد، هميشه وقت هست هم چنين کارنامه رتبه هاي برتر را نيز در اينجا ببينيد

2- ماه مهم خرداد

سارا معتقد است يکي از اشتباهاتي که باعث شد او با وجود تلاش و مطالعه بسيار، نتواند نتيجه خوبي در کنکور سال قبل به دست بياورد، اين است که از اهميت دوره جمع بندي و مرور در خرداد ماه، غافل شد. وي به جاي اينکه مثل ساير داوطلبان موفق، با يک برنامه‌ريزي خوب، به استقبال دوره جمع‌بندي در خرداد برود، تا يک هفته قبل از کنکور به مطالعه مطالب جديد پرداخت؛ زيرا احساس مي‌کرد با توجه به حجم مطالبي که تا ارديبهشت خوانده است، نمي‌تواند به تست‌هاي کنکور جواب دهد. همين موضوع باعث شد تا او بسياري از مطالب و کتاب‌هايي را که قبلاً خوانده بود از ياد ببرد و نتيجه خوبي از آزمون سراسري سال گذشته نگيرد.

ديدن

سارا، که الان با ديدي بسيار بهتر و برنامه‌ريزي عالي، مشغول مطالعه براي کنکور است، به همه داوطلبان توصيه مي‌کند که در مدت باقي مانده تا عيد، همه مطالب مهم را يک بار مطالعه و خلاصه‌برداري کنند و بعد از عيد به عمومي‌ها بيشتر بپردازند، و نکته مهم تر اينکه تا حد ممکن، زمان را به تست‌زني و مرور مطالبي که قبلاً خلاصه‌برداري شده است اختصاص دهند؛ در اين ميان، به توصيه سارا، که مورد تاييد همه مشاوران نيز هست، کنکوري‌ها بايد بتوانند در خرداد ماه، کار جمع بندي را به اتمام برسانند.

3- آزمودن قبل از آزمون

فريد، يکي از کنکوري‌هاي موفق سال قبل است. او، که در رشته روان‌شناسي تحصيل مي‌کند، راز موفقيت خود را در تست‌زني‌هاي بموقع و اصولي مي‌داند. فريد معتقد است که تست زني و رفع اشکال‌هايي که بعد از تصحيح تست‌ها انجام مي‌داد، باعث شد تا وي با ديد بهتري نسبت به سؤالات در جلسه کنکور حاضر شود. فريد اشاره مي‌کند که او براي کسب نتيجه بهتر، چند بار تست زني مي‌کرد: اول، بعد از مطالعه دروس و در پايان هفته به تست‌زني يک مبحث مي‌پرداخت تا بداند که در کدام قسمت آن مبحث اشتباه دارد و کدام مطالب را بخوبي متوجه شده است، و در پايان ماه يا اتمام يک کتاب هم، مبادرت به تست زني مي‌کرد. بعد از اتمام تست زني، فريد، موارد اشکال و نکات مهم تست را، که متوجه نشده بود، در دفترچه خلاصه‌برداري‌اش يادداشت مي‌کرد تا در فرصت مناسب، بخصوص در دوره جمع‌بندي، مطالعه کند. در هفته‌هاي پاياني نيز فريد تلاش کرد تا خود را در موقعيت کنکور قرار داده و مشابة جلسة کنکور، تست سرعتي از همه کتاب‌ها بزند. وي بعد تست‌ها را تصحيح کرده و به مطالعه نقاط اشکال خود و رفع آنها مي‌پرداخت. فريد معتقد است که انجام اين کار باعث شد تا او، علاوه بر اينکه همه مباحث مهم و نکته‌اي کتاب‌ها را چندين دور خوب و کامل مطالعه کند، از استرس و اضطراب کنکور نيز تا حد زيادي رها شود.

ببينيد و بخوانيد : اسامي رتبه هاي برتر کنکور 99

 

4- يکي از چندين راه

اين تجربه، بسيار متفاوت‌تر از تجربه‌هاي بالاست. براي اينکه از تجربه سعيد و موفقيت او براي شما بگويم، ترجيح دادم که او را در دفتر کارش ملاقات کنم. سعيد، وقتي نگاه منتظر مرا ديد، با لبخندي گفت که تجربه او از کنکور به شش سال قبل برمي‌گردد. وي اشاره کرد با اينکه در آن روزها تلاش مي‌کرده است که درس بخواند، اما انگار نمي‌توانسته بخوبي مطالب را فراگيرد. به نظر خود او، يکي از عواملي که باعث پيش آمدن اين موضوع مي‌شد، آن بود که وي استرس زيادي را تحمل مي‌کرد. مهم‌ترين عامل استرس او هم، اين بود که اگر نمي‌توانست در کنکور موفق شود، مجبور بود به سربازي برود.

زمان اعلام نتايج براي سعيد، مثل يک کابوس بود؛ کابوسي که به نظر او تمام زندگي‌اش را درهم پيچيده بود. سعيد هنگام اعلام نتايج نهايي آزمون سراسري، متوجه شد که در هيچ دانشگاهي پذيرفته نشده و احساس ‌کرد که دنيا براي او به آخر خود نزديک شده است. وي وقتي که در تدارک سربازي رفتن بود، به دوستان خود فکر مي‌کرد که در حال تحصيل در دانشگاه هستند و اين موضوع او را بيشتر آزار مي‌داد. ماه‌هاي اول سربازي به سختي براي سعيد سپري مي‌شد و وي آينده خود را مبهم و تاريک مي‌ديد. او وقتي سربازي را به پايان رساند هيچ اميدي براي رسيدن به آينده روشن نداشت.

سعيد، وقتي به اينجاي داستان رسيد، لبخندي زد و ادامه داد که آن روزها به هر دري مي‌زد تا بتواند بار ديگر در آزمون سراسري شرکت کرده و موفق شود. وي در يکي از روزهايي که از کلاس کنکور باز مي‌گشت، چشمش به دو توريست خورد که به دنبال آدرسي مي‌گشتند. سعيد به طور شکسته و ابتدايي با آنها به انگليسي صحبت کرد و منظورش را رساند. توريست‌ها از او خواهش کردند که در قبال دريافت وجهي به آنها براي رفتن به چند منطقه معروف شهرشان کمک کند، و از همين جا بود که زندگي سعيد در مسير ديگري ادامه يافت. سعيد تصميم گرفت تا زبان خود را تقويت کند و در يکي از شرکت‌هاي مسافرتي و گردشگري به عنوان «تور ليدر» فعاليت نمايد. سعيد تمام توجه خود را صرف بهتر شدن در شغلش قرار داده بود و به همين دليل به سايت‌هاي مختلف سر زده و هر بار ايده‌هاي جديدي مي‌گرفت. وي با گذاشتن تصاوير و پيام‌هاي جذاب از ديدني‌هاي استان محل زندگي خود و کشورش، از همه خارجي‌ها و همين طور ايراني‌ها دعوت مي‌کرد تا به اين مناطق سفر کنند و اشاره مي‌کرد که خود او هم به عنوان «تور ليدر» مي‌تواند آنها را همراهي کند.

لبخند سعيد، اين بار، واضح‌تر و پر رنگ‌تر شد؛ گويي هر چه از موفقيت‌هايش مي‌گفت لذت بيشتري مي‌برد. سعيد اشاره کرد: بعد از اينکه توانستم به همراهي چند نفر از دوستانم و استفاده از وامي که گرفتيم، دفتري بزنيم، توانستيم در مکاني بزرگتر، که در ابتدا به صورت اجاره‌اي بود، مجموعه رستوراني با غذاهاي سنتي و مغازه‌اي براي عرضه صنايع دستي مردم استانمان داير کنيم و علاوه بر خودمان، که مشغول کار شديم، براي چند نفر ديگر نيز کارآفريني کنيم./ به نقل از پيک سنجش

  ادامه مطلب رتبه هاي برتر کنکور را پي سي کنکور بخوانيد.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

اهمیت فالوور ایرانی چیست

کسب و کار در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام رواج بسیاری یافته است. پیج های رنگارانگ را مشاهده می کندی که مشغول فروش محصولات خود به طور انحصاری در اینستاگرام هستند و پیج هایی نیز وجود دارند که در کنار کسب و کار محلی خود ، کسب و کار مجازی را راه اندازی کرده اند و آن  را اداره می کنند. اما لازمه موفقیت در این فضا ، داشتن فالوور ایرانی اینستاگرام است.

بازاریابی اینستاگرام و افزایش فروش و درآمد در اینستاگرام ، ارتباط مستقیم با تعداد و کیفیت فالوور های شما دارد. اگر شما فالوور با کیفیتی داشته باشید ، قطعا می توانید فروش و کسب و کار خود را رونق ببخشید و از فضای اینستاگرام به عنوان یک بمب در بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید. ولی اگر فالوور های شما کیفیت لازم را نداشته باشند ، این مهم برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

تفاوت فالوور ایرانی و خارجی در کجاست

داشتن فالوور ایرانی اینستاگرام ، یکی از ابتدایی ترین اصول کیفیت فالوور های شما است. زمانی که شما یک کسب و کار داخلی دارید و فروش شما به کشو ایران محدود می شود ، باید فالوور ایرانی داشته باشید و فالوور خارجی برای شما فایده ای ندارد. اگر شما در پیج اینستاگرام خود 1000 فالوور ایرانی مرتبط با کسب و کارتان داشته باشید ، بسیار موثرتر است تا 1 میلیون فالوور خارجی داشته باشید.

در صورتی که شما فالوور خارجی داشته باشید قطعا نمی توانید توقع خرید از فالوور هایتان را داشته باشید اما زمانی که شما اقدام به جذب فالوور ایرانی اینستاگرام می کنید ، قطعا می توانید فروش خود را بالا ببرید. فالوور ایرانی پست های شما را درک می کند و توان برقراری ارتباط با شما را دارد.

یکی دیگر از مواردی که کیفیت فالوورهای شما را معین می کند ، تعداد لایک و کامنت پست های شما است. اگر شما تعداد بالایی فالوور داشته باشید ولی تعداد لایک و کامنت پایینی برای پست های اینستاگرام شما ثبت شود ، کیفیت فالوورهایتان مناسب نیست و باید در روند افزایش فالوور خود تجدید نظر کنید و اگر شما دارای فالوور ایرانی اینستاگرام باشید می توانید با پست های مناسب آنها را به واکنش روی پست هایتان ترغیب کنید و لایک و کامنت خوبی را برای پست هایتان به ارمغان بیاورید.

کاربر ایرانی می تواند با شما و دیگر کاربران در تعامل باشد ، از برند شما برای دوستان خود تعریف کند و مشتریان شما را گسترش دهد ، اما این قابلیت ها در فالوور های خارجی هرچقدر هم که تعداد بالایی از آن را دارا باشید ، وجود ندارد.

پس برای شروع فروش از طریق اینستاگرام ، در فکر افزایش فالوور هدفمند باشید و به دنبال راهکارهایی که پیج شما را یک شبه با تعداد بالایی فالوور همراه می کنند نروید. روش هایی را انتخاب کنید که فالوور های مرتبط با کسب و کارتان و همچنین فالوور ایرانی اینستاگرام به پیج شما اضافه کند.

خرید فالوور ایرانی : https://goldfollower.com/instagram/follower/



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فرش نقشه تاج محل فیلی 1000 شانه

فرش نقشه تاج محل فیلی 1000 شانه تراکم  3000 واقعی بافته شده با دستگاه پیشرفته و اورجینال  HCI  X2  

فرش های 1000 شانه به دلیل استفاده از نخ نمره بالا ریز بافتی بسار بالای نسبت به فرش های 700 شانه دارند که این امر باعث زیباتر شدن نقشه در این شانه شده است

کیفیت بالای نخ استفاده شده در داخل فرش نقشه تاج محل فیلی باعث بالا رفتن عمر و لطافت فرش گردیده

 

کیفیت درجه یک

 

کیفیت بافت عالی نخ 100% اکرولیک هیت ست شده (هیت ست به فرایندی در نساجی گفته میشود که از طریق آن ، بافت درونی نخ ریسیده شده ، توسط بخار و حرارت تثبیت می شود.در صورت استفاده از این فرایند جنس نخ و به تبع آن کیفیت فرش بافته شده افزایش می یابد)
 
مشخصات اورجینال و تضمینی فرش 1000 شانه تراکم 3000
 
 
تمام مشخصات فرش شامل تراکم و شانه بروی فرش بافت شده است.( بافت مشخصات فرش در پشت محصول باعث رسمی تر شدن محصول و جلوگیری از سوء استفاده و تقلب در محصولات میشود)
کیفیت بالای نخ استفاده شده در داخل فرش نقشه تاج محل فیلی باعث بالا رفتن عمر و لطافت فرش گردیده.

 

خرید فرش از وب فرش

 

به دلیل خرید مستقیم از کارخانه قیمت ها بسیار مناسب میباشد که این چالش قیمت بین کارخانه ها باعث رقابت قیمتی شدیدی شده که مشتریان عزیز میتوانند با پایین ترین قیمت محصول مورد نظر رو خرید کنند. 

تضمین کیفیت توسط کارشناسان وب فرش تفاوت خرید از وب فرش و دیگر مراکز خرید حضوری و غیر حضوری میباشد.

سایت و اپلیکیشن وب فرش چالش قیمت خرید فرش 

بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت

 

خرید فرش 1000 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-1000-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

قیمت خانه در ترکیه 

در طول سال گذشته، بازارهای املاک و مستغلات ترکیه با استقبال خارجی ها برای بهره گیری از شرایط قیمت خرید خانه و گرفتن اقامت، به رشد خود ادامه داد. در حالی که نگاه جهان هنوز به اقتصاد ترکیه است، بسیاری از آنها این سوال را دارند که آیا سال 2019 شاهد تکرار قرارگیری در اوج فروش املاک به خارجیان در تمام طول سال خواهد بود.

بازار املاک ترکیه با افزایش فروش املاک و مستغلات به خارجی ها در ماه مه همچنان بالاترین رشد را داشت.

در نتیجه، از ابتدای سال با آغاز ژوئن همچنان تحت تأثیر بازار از بالاترین آمار فروش خارجی ماه به ماه برخوردار بود.

بین سالهای 2012 تا 2015 فروش املاک در ترکیه پنج برابر شده است.

این افزایش در تعداد املاک فروخته شده منجر به افزایش قیمت خرید ملک در ترکیه بین 38 تا 82 درصد در 8 سال گذشته شده است.

آخرین آمار نشان می دهد که تعداد املاک فروخته شده  در نیمه اول 2019 در ترکیه، 505.796 ملک بوده است.

8903 ملک در استانبول

4،093 ملک در آنتالیا

1111 ملک در آنکارا

قیمت آپارتمان در ترکیه 

در اواسط سال 2019، تصمیم به پایین آوردن نرخ بهره، تأثیرت مثبتی بر بازار املاک و مستغلات ترکیه گذاشت.

نرخ بهره به 19.75٪ کاهش یافته است که باعث می شود سرمایه گذاران، به ویژه افراد محلی، وارد بازار املاک و مستغلات ترکیه شوند.

پیش بینی می شود قیمت خرید خانه در ترکیه پس از پایان سال 2019 افزایش یابد که خرید ملک در ترکیه در سال 2019 را بسیار منطقی تر می کند.

از طرف دیگر، بانک های ترکی، نرخ بهره وام های مسکن در ترکیه را کاهش داده و به کمتر از یک درصد رسانده اند.

به عبارت دیگر، تعداد خریداران محلی خانه در ترکیه رو به افزایش است و باعث افزایش تقاضا برای ملک و به تبع آن، قیمت آپارتمان در ترکیه به طور کلی می شود.

در واقع، به نظر می رسد که این روند در طول سال 2019 ادامه یابد، اما رکوردهای قابل توجهی از سال 2018 وجود دارد که باید شکسته شود.

سال گذشته، در حالی که فروش داخلی به دلیل افزایش نرخ بهره، کاهش یافته بود، فروش به خارجی ها نسبت به سال گذشته به طور متناوب 78 درصد، افزایش داشته است.

 تقریباً 40،000 خانه به ملیت هایی از اقصی نقاط جهان فروخته شده اند.

آیا سال 2019 می تواند با این ارقام مطابقت داشته باشد؟ ما فکر می کنیم بله، و دلایل خوبی برای آن داریم.

برای مشاهده ادامه مطلب به سایت piileh مراجعه کنید.


:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

دستگاه جوش اینورتر چیست؟

دستگاه جوش اینورتر نوعی دستگاه جوش است که منبع تغذیه آن قادر به فراهم آوردن جریان بالا جوشکاری می باشد . دستگاه جوش اینورتر به کمک از یک سری ریکتیفایر و سوئیچ حالت جامد جریان متناوب 60 هرتز (AC) برق ورودی را به جریان (DC) خروجی تبدیل می کند . مقدار جریان خروجی و ولتاژ قابل تنظیم بوده و در طول فرآیند جوشکاری توسط نرم افزار های کامپیوتری کنترل می شود . دستگاه جوش اینورتر بطور قابل توجهی سبک تر و همچنین مصرف برق کمتر نسبت به دستگاه جوش سنتی دارند.

 

اینورترهای جوش‌کاری

منابع قدرت جوشکاری از ژنراتورها تا رکتیفایرها هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که با این وجود همچنان استفاده زیادی در صنعت جوش‌کاری دارند اما اینک تکنولوژی جدیدی به نام اینورتر عصر جدیدی در منابع انرژی جوش‌کاری پدید آورده است..
مدتی است که این تکنولوژی نوظهور در کشورهای صنعتی جای خود را باز کرده است و در کشور ما نیز تولید و استفاده از دستگاه‌های اینورتر جوش‌کاری اخیراً رواج بسیاری یافته است که تولیدکنندگان داخلی توانایی خود را در این زمینه به اثبات رسانده‌اند و به دلیل مزایای فراوان این تکنولوژی می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نزدیک در بازار رقابتی با سایر تجهیزات متناسب جوشکاری عرصه را به خود اختصاص خواهد داد و توسعه آن به مراتب بهتر از گذشته خواهد بود.
در این منابع تغذیه، برق ورودی AC با فرکانس Hz 60 – 50 ( برق شهر ) که می‌تواند به‌صورت 3 یا تک فاز باشد ابتدا توسط یکسوکننده به جریان DC تبدیل و سپس به واحد اینورتری دستگاه وارد می‌گردد و به جریان متناوب موج مربعی با فرکانس بالا ( KHz 10 – 1 ) تغییر می‌یابد و پس از عبور از مبدل‌های هسته فریتی جریانی تولید می‌گردد که پس از یکسوسازی و عملیات فیلترینگ و تبدیل آن به جریان مستقیم، برای جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
با توجه به وجود تکنولوژی”IGBT “insulated gate bipolar transistor ، افزایش فرکانس تا 10 کیلو هرتز و بالاتر حجم ترانسفورماتورها به‌طور چشمگیری کاهش یافته و باعث کاهش قابل ملاحظه در سایز و وزن دستگاه و در نتیجه آن کاهش میزان اتلاف و مصرف برق در حدود 20 الی 30 درصد خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 

 

 

چطور تور استانبول ارزان را پیدا کنیم ؟

تورهای استانبول از تهران به صورت هوایی برگزار می ‌شود و ایرلاین های مختلفی به سوی استانبول پرواز دارند و به جرات می توان گفت که پروازهای موجود به استانبول یکی از متنوع ‌ترین و متعددترین پروازهای خروجی از ایران را شامل می شوند و اینکه اکثر خطوط هوایی داخلی و بخش عمده‌ ای از خطوط هوایی ترکی مثل ترکیش ایرلاین پرواز‌های روزانه ‌ای از مقصد تهران به استانبول را در برنامه خود دارند.

ایلنا؛ با توجه به بالا رفتن ارز یکی از مهم ترین مواردی که برای سفر به استانبول مهم  است تور استابول ارزان می باشد که هر مسافری برای آغاز سفر خود با آن روبرو است ، انتخاب بهترین آژانس مسافرتی و مناسبترین تور برای مقصدی که انتخاب کرده می باشد و این امر گاهی اوقات با مشکلات و سختی ‌هایی مواجه است که ممکن است فرد را دچار سردرگمی کند که تور خود را از کدام آژانس خریداری کنم؟ آژانس مسافرتی سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم تور استانبول سالهاست که فعالیت های چشمگیری داشته و به جرات بهترین گزینه برای شما علاقه مندان و مسافران است و تلاش می کند که نکات لازم برای انتخاب مناسب ترین تور با شرایط شما ارائه نماید تا در سفر خود به این شهر زیبا و پرجاذبه ، بهترین تجربیات را داشته باشید .

شاید با خودتان فکر می کنید که چه طور تور ارزان استانبول را خریداری کنیم ؟ در جواب به شما بگوییم که اینکه شما در چه فصل یا ماهی از سال را برای سفر به استانبول انتخاب می کنید می ‌تواند تاثیر بسزایی در هزینه‌ های تور شما داشته باشد مثلا در بعضی از زمان ها قیمت تور تا دو برابر و حتی بیشتر خواهد شد چرا که شهر استانبول در فصل‌ بهار و تابستان جزو مقصد پر ترافیک بشمار می رود مثلا در عید نوروز و تابستان یعنی دقیقا از اواسط خرداد آغاز و تا پایان شهریور بالاترین نرخ قیمت تور را در بر می گیرد و تور ارزان استانبول را در سایر ماه‌ ها که ترافیک مسافرتی عادی دارد می توانید به راحتی تهیه نمایید ، البته همین وضعیت هم نسبت به سایر مسیرهای مسافرتی برای ایرانیان عزیز بسیار زیاد بوده و موضوع مهمی که حائز اهمیت است این بوده که در تمامی ماه ‌ها و با توجه به قیمت عادی تور در همان ماه شاهد این هستیم که در آخر هفته‌ ها و همچنین تعطیلات به ‌خصوص تعطیلات با مدت ‌زمان بالاتر بر روی قیمت تور بصورت چشمگیری مؤثر باشد .

هممچنین در این روز‌های پاییزی زمان مناسبی برای دیدن شهری جدید و کشف دیدنی‌ های هیجان ‌انگیز زیبا و منحصر به فرد است که تور استانبول می تواند همین گزینه باشد ، مژده اینکه تور‌های ویژه آژانس مسافرتی سلام پرواز طوری دقیق برنامه ریزی شده ‌اند که شما مسافران را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به این سفر پاییزه می برد تا همیشه یادتان باشد که بهترین زمان برای سفر همین فصل است که بهترین زمان خرید تور‌ مسافرتی استانبول است و اینکه اگر مسافر این شهر دیدنی هستید می ‌توانید در این روز‌ها بهترین و مناسب ترین بلیت ‌ها را با مناسب ‌ترین قیمت‌ ها از شرکت‌ های هواپیمایی بخرید .

البته که فارغ از قیمت ، زمان سفر شما به این شهر زیبا هم می ‌تواند در کیفیت سفرتان مؤثر باشد چرا که خوشبختانه آب و هوای استانبول معتدل است و دمای هوای آن ، شاید اندکی از تهران خنک ‌تر باشد ولی آزار دهنده نیست ولی توجه داشته باشید که در فصل زمستان این شهر بسیار سرد خواهد شد ، بنابراین بهترین زمان سفر در شش ماهه اول سال است چرا که جدا از دیدن جاذبه های فراوانش ، حراج ‌های آخر فصلی استانبول در فصول پاییز و زمستان می‌ تواند مسافران را به خود به اندازه تابستان نیز جذب کند .

انتخاب تور ارزان استانبول در این فصل علاوه بر اینکه انتخاب ‌های بسیار متنوع و همچنین مقرون به صرفه ای از هتل‌ های استانبول را پیش روی شما علاقه مندان قرار می دهد نکته مثبتش این است که می تواند فرصت ویژه ای نیز باشد که با بهترین قیمت از پروازهای خوب خطوط هواپیمایی همچون ماهان ، اطلس گلوبال و ...  یا پروازهای خارجی پرواز نمایید و با ارزان ‌ترین بلیت مسافرتی در تور استانبول راهی این شهر زیبا شوید و کلی خاطرات منحصر به فرد را به خودتان هدیه دهید .

در ادامه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارائه منحصر به فرد ترین تورها به سایت www.salamparvaz.com مراجعه کنید و طیف وسیعی از تورهای متنوع را یکجا ببینید و یکی را به دلخواه انتخاب کنید .

با چه خطوط هوایی میتوانیم به استانبول سفر کنیم ؟

لازم به ذکر است تورهای استانبول از تهران به صورت هوایی برگزار می ‌شود و ایرلاین های مختلفی به سوی استانبول پرواز دارند و به جرات می توان گفت که پروازهای موجود به استانبول یکی از متنوع ‌ترین و متعددترین پروازهای خروجی از ایران را شامل می شوند و اینکه اکثر خطوط هوایی داخلی و بخش عمده‌ ای از خطوط هوایی ترکی مثل ترکیش ایرلاین پرواز‌های روزانه ‌ای از مقصد تهران به استانبول را در برنامه خود دارند و شما عزیزان می دانید که قیمت پروازهای داخلی ، پایین ‌تر و مناسب ترند و پروازهای ترک از قیمت بالاتری نسبت به داخلی ها دارند که البته از کیفیت عالی برخوردارند و مهم است بدانید که در میان پروازهای داخلی خطوط هوایی زاگرس ، تابان و آتا قیمتی نسبتا پایین ‌تر نسبت به ایرلاین هایی نظیر ماهان ، ایران ایر و قشم ‌ایر را دارند و توجه داشته باشید که در میان خطوط هوایی ترک " پروازهای ترکیش ایرلاین " بالاترین قیمت و پروازهای اطلس جت ، کرندون و سان ‌اکسپرس قیمت ‌های مناسب ‌تری نسبت به ترکیش دارند ، اما در مجموع با این وضعیت نرخ دلاری که در کشورمان حکمفرماست پیشنهاد ما خطوط هوایی ایرانی برای سفر است چرا که مقرون به صرفه تر خواهد بود .

در ضمن با تمام این توصیفات در خصوص تور استانبول ، این شهر می تواند یک سفر رویایی و شیرین را به شما گردشگران ارائه دهد تنها کافی است با مراجعه به سایت و استفاده از تجربه کارشناسان این آژانس مسافرتی کلی اطلاعات مفید در خصوص متنوع ترین پروازها ، هتل ها و یا تورهای استانبول بدست آورید تا یک سفر سراسر تفریح و لذت را در استانبول جذاب تجربه کنید .

در ادامه اینکه کسانی ‌که قصد سفری با بالاترین کیفیت را برای سفر به استانبول دارند و اینکه هزینه سفر برایشان اهمیتی ندارد ، مناسب ‌ترین انتخاب ترکیش ایرلاین است و همچنین برای مسافرانی که همزمان با کیفیت خوب قیمت مناسب هم مدنظرشان است ، بهترین گزینه خط هوایی اطلس گلوبال ، ماهان ، ایران ایر و ... است ، نکته حائز اهمیت اینجاست که آژانس سلام پرواز با در اختیار داشتن پرواز چارتری روزانه‌ خط هوایی اطلس گلوبال به مقصد استانبول یکی از مجریان مستقیم این تور می باشد و در ضمن یکی دیگر از عوامل مهم در خصوص پرواز به استانبول ، ساعت ‌های رفت و برگشت به استانبول می باشد ، می دانید که مدت زمان پرواز به استانبول 3 ساعت است و اینکه ساعت ‌های پروازی بعد از ظهردر مسیر رفت و ساعت‌ های پروازی صبح در مسیر برگشت ، این امکان را فراهم می کند که مدت زمان حضور مسافر در استانبول را کاهش دهد و بطور معمول ساعت ‌های پروازی مناسب می تواند هزینه‌ بیشتری برای مسافر داشته باشد .

در آخر نیز این موضوع را در نظر بگیرید که شهرها و کشورها و تور های دیگری مانند تور آنتالیا سلام پرواز همین شرایط را دارند و میتوان ارزان به انجا سفر کرد.

 

 

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/673749-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟ موافقت نامه‌ ای است که به برداشته شدن مرز بین ۶ کشور اروپایی انجامید و امکان مسافرت بدون روادید بین این کشورها را فراهم کرد. این پیمان در سال ۱۹۸۵ بین پنج کشور اروپای غربی به امضا رسید و کشورهای دیگر به تدریج به این پیمان ملحق شدند و در حال حاضر ۲۶ کشور اروپایی از قوانین این پیمان پیروی می‌کنند. گرد آوری شده توسط آژانس شمیران گشت و ما به شما پیشنهاد می‌دهیم مطالبی در مورد قوانین ویزای شینگن را مطالعه کنید.

شمیران گشت مجری تخصصی اخذ ویزای کشورهای اروپایی و کانادا

با ما تماس بگیرید ، مشاوره رایگان:   ۰۲۱۲۶۲۰۶۳۵۷    – ۰۲۱۲۶۲۰۶۴۷۹

موافقتنامه شینگن در سال ۱۹۸۵در لوکزامبورگ از سوی بلژیک، فرانسه، آلمان غربی، هلند و لوکزامبورگ به امضا رسید. تمام کشورهای اتحادیه اروپا بجز بریتانیا و ایرلند وارد این پیمان شده‌اند و در حال حاضر ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن هستند.

این ۲۶ کشور عبارت اند از: اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس. اگر اطلاعات بیشتری میخواهید کسب کنید میتوانید از موسسه شینگن هم بازدید کنید. (برای ورود به سایت رسمی شینگن کلیک کنید.).

البته ساکنین و اتباع کشورهای قاره آمریکا (غیر از چند کشور معدود مثل کلمبیا، پرو، بولیوی و…) و ساکنین و اتباع قاره استرالیا و کشورهای ژاپن، کره جنوبی و مالزی نیازی به گرفتن ویزا – ویزای شینگن ندارند و می توانند به مدت حداکثر۹۰ روز به این کشورها وارد و یا خارج شوند.

ویزای شینگن

ویزای شینگن برای سفر سریع‌تر و آسان‌تر بین تمام کشورهای اتحادیه اروپا که عضو این پیمان هستند، استفاده می شود. در واقع زمانی که برچسب ویزای شینگن در پاسپورت شما باشد می توانید به راحتی به یکی از کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. این کشورها عبارتند از: آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، یونان، استونی، فنلاند، ایتالیا، اسپانیا، ایسلند، لوکزامبورگ، لتونی، لیتوانی، هلند، مالت، لهستان، نروژ، پرتغال، اسلوونی، چک، مجارستان، اتریش و بلژیک. البته لازم به ذکر است شما برای ورود به حوزه شینگن می بایست در ابتدا به کشوری سفر کنید که از آن ویزای شینگن دریافت کرده اید. برای مثال در صورتی که شما ویزای خود را از کشور آلمان دریافت کرده اید باید ورودتان نیز به همین کشور باشد. در واقع این کشور مقصد اصلی شما خواهد بود و مکانی است که بیشترین زمان سفر خود را در آن سپری خواهید کرد. پس از آن  شما می توانید کاملا آزادانه در مدت زمان اعتبار ویزای خود به دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنید. اما همانطور که می دانید برخی از کشورها مانند ایرلند و انگلیس در قرارداد کشورهای شینگن قرار ندارند و بنابراین برای سفر به این کشورها باید ویزای خود آنها را دریافت کرد. علاوه براین چنانچه می خواهید ویزای شینگن را با استفاده از دعوت نامه دریافت نمایید باید این دعوت نامه از شخصی با موقعیت اجتماعی خوب و یا شرکتی معتبر دریافت گردد تا در موفقیت شما تاثیرگذار باشد. ویزای شینگن به عنوان یکی از معتبرترین ویزا های دنیا شناخته می شود، بنابراین به علت ارزش بالایی که دارد گرفتن آن نیز ملزم به داشتن یک سری شرایط خاص خواهد بود. در ادامه به مهم ترین مسائل مربوط به ویزای شینگن می پردازیم.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد
تحلیل تکنیکال چیست

سرمایه گذاری در بورس یکی از راه های مناسب برای کسب سود است. ورود به بورس از دو روش (سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم) امکان پذیر است. در روش اول یا سرمایه گذاری مستقیم، شخص سرمایه گذار باید اقدام به خرید و فروش سهام کند. روش دوم یا سرمایه گذاری غیرمستقیم به دو شکل صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی اختصاصی انجام می شود و برای افرادی است که وقت و دانش کافی برای انجام معاملات مستقیم در بازار بورس ندارند. در خصوص سرمایه گذاری غیرمستقیم می توانید مطالب «صندوق های سرمایه گذاری» و «سبدگردانی آگاه» را مطالعه کنید.

همان طور که گفته شد ورود به بازار بورس مستلزم داشتن اطلاعات کافی در حوزه‌های مرتبط با بورس و سرمایه‌گذاری است. این اطلاعات در کنار دانش بورسی می تواند موفقیت در بورس را ممکن کند. اطلاعات کافی باید به همراه استفاده از تحلیل‌های مورد نیاز برای بررسی وضعیت بازار سهام و همچنین پیگیری اخبار مرتبط باشد تا سرمایه‌گذاری به صورت هوشمندانه انجام شود و ریسک‌های موجود را کاهش دهد. تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال مهم‌ترین روش‌های مورد استفاده فعالان بازار بورس برای شناخت و انتخاب بهتر گزینه‌های سرمایه‌گذاری در بورس هستند. در این مطلب قصد داریم به بررسی تحلیل تکنیکال بپردازیم.

برای رسیدن به این هدف ابتدا باید بتوان به دو سؤال مهم پاسخ داد!

۱.تحلیل تکنیکال چیست؟
۲.تحلیل تکنیکال چه کاربردی دارد؟

تحلیل تکنیکال

به طور کلی می توان گفت تحلیل تکنیکال با استفاده از نمودار و اطلاعات مرتبط مانند قیمت و حجم، و همچنین تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف به ارزیابی وضعیت کلی بازار و سهام مختلف می‌پردازد. در مطلب «اصول تحلیل تکنیکال: تاریخچه و نظریه‌های آن» به صورت کامل به سابقه پیدایش و کاربردهای تحلیل تکنیکال پرداخته شده است. در ادامه به تعریف کاملی از تحلیل تکنیکال می‌پردازیم.

تحلیل تکنیکال در واقع یک استراتژی معاملاتی برای ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها و تعیین فرصت‌های معامله با تجزیه و تحلیل روندهای آماری است که از فعالیت‌های معاملاتی مانند تحرکات قیمتی و حجم معاملات استفاده می‌کند.

تجزیه و تحلیل تکنیکال می‌تواند بر روی هر نوع اوراق بهاداری که دارای سوابق تاریخی معاملاتی است مورد استفاده قرار گیرد. این موارد می‌توانند شامل اوراق سهم، آتی، کالا، ، و سایر اوراق بهادار باشند. اما این ابزار بیشتر برای تحلیل سهام مورد معامله در بازار بورس استفاده می‌شود.

 

 تجزیه و تحلیل تکنیکال یک استراتژی معاملاتی است که سرمایه‌گذاری‌ها را ارزیابی و فرصت‌های معاملاتی را با روندهای قیمتی و الگوهای دیده شده بر روی نمودارها مشخص می‌کند.

 تجزیه و تحلیل تکنیکال بیان می‌کند که فعالیت‌های معاملاتی گذشته و تغییرات قیمتی یک سهم می‌تواند نشانه‌های ارزشمندی از تحرکات آتی قیمت سهم باشد.

طی سالیان متمادی از زمان پیدایش تحلیل تکنیکال تا امروزه هزاران الگو و تکنیک مورد استفاده در تحلیل تکنیکال گسترش یافته است. تحلیلگران تکنیکال بسیاری از این الگوها و تکنیک‌ها را باهم ترکیب می‌کنند تا به استراتژی بهینه معاملاتی خود دست یابند و با استفاده از استرانژی خود به خرید و فروش سهام بپردازند.

منبع : تحلیل تکنیکال bashgah



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

منبع : https://bit.ly/2jYuVAX



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

شهاب مظفری یکی از خواننده های مرد در ایران می باشد او به سبک پاپ خوانندگی مینماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی و زندگینامه شهاب مظفری

 به گزارش سماتک خواننده جوان شهاب مظفری خواننده و آهنگساز در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ چشم به جهان گشود. مظفری در رشته کامپیوتر تحصیل نموده است و همزمان با تخصیل خود در حوزه هنری موسیقی و اهنگسازی و خوانندگی فعالیت داشته است.

 

ساز حرفه ای پیانو است وی از کودکی برای آموزش ان تلاش نموده و از کودکی به یادگیری ان شروع نموده است و همچنین به ساز گیتار کلاسیک هم مسلط هست.

 

شهاب اولین اهنگ خود را در سال ۱۳۸۷ به نام از وقتی رفتی منتشر کرد که مورد توجه طرفداران شد اهنگ این خواننده بیشتر احساسی و غمگین و عاشقانه است و این خواننده خیلی زود توانست حدود ۷۰۰ هزار فالور در صفحات مجازی و اینستاگرام برای خود پیدا نماید.

 

وی در سال ۱۳۹۶ جزو خوانندگان مجاز گردید و برای پخش آثار خود مجوز دریافت نمود.

 

وی اولین کنسرت رسمی خود را در تاریخ تیر ماه سال ۹۶ در ۶ در سالن برج میلاد برگزار نمود که طرفداران این خواننده خیلی زود بلیط های این کنسرت را خریداری نمودند.

 

وی مجرد است و هیچ تصویر و خبری از ازدواج و نامزدی وی که توسط خودش تایید شود همچنین مظفری یکی از دوستان صمیمی آرش و مسیح دو بردار خواننده هست.

 

وی یکی از خوش صداترین خواننده های ایران میباشد با آهنگ من و ترکم نکن  به اوج شهرت دست پیدا کرد ایشان طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران دارند او در آینده آلبوم جدیدی از خود منتشر خواهد نمود .

 

عکس های مظفری خواننده 

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

منبع : samatak



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

ادکلن های ریز و درشت قدیمی

 

ادکلن مردانه امپر مدل Presidente Official Edition

ادکلن های برند «امپر» (Emper) به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری قابل‌توجهی که دارند بین مردم بسیار معروف شده است. یکی از این ادکلن ها که مخصوص آقایان ساخته شده است ادکلن پرزیدنت «Presidente Official Edition» نام دارد. یک ادکلن گرم و انرژی‌بخش شرقی برای آقایان است. ادکلن پرزیدنت مردانه بوی تند و خنکی دارد و برای استفاده در تمامی فصل‌های سال به‌ویژه بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. این ادکلن ماندگاری بالایی دارد و با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری‌اش تا مدت زیادی شمارا از خرید ادکلن جدید بی‌نیاز می‌کند. در طی مدت استفاده از این ادکلن بوی ادویه، نت‌های دریایی و چوب را احساس خواهید کرد. بطری ادکلن پریزیدنت بسیار شیک و خوش‌دست طراحی‌شده و به‌خوبی در دست قرار می‌گیرد. روی شیشه یک پوشش چرمی مشکی‌رنگ کارشده است. درپوش بطری به شکل مکعب است و روی شیشه خودنمایی می‌کند.

به‌محض اسپری کردن ادکلن Presidente Official Edition روی پوست و محل نبضتان بوی لیمو، نارنج و فلفل سیاه در فضای اطرافتان پر می‌شود. که نت‌های اولیه را تشکیل می‌دهند. بوی این ترکیب مرکباتی و تند شادی و هیجان بسیاری را ایجاد می‌کند. بعد از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از اسطوخودوس و جوز هندی و نعناع تشکیل می‌شوند. بوی این ترکیب تند اعتمادبه‌نفس و هیجانی زیادی را به شما انتقال می‌دهد و به دلیل وجود اسطوخودوس استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامشی خاص را به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با طی مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب مشک، چوب سدر و علف وتیور تشکیل‌شده است. پس از استشمام این نت‌ها احساس تمرکز و نشاط به شما دست خواهد داد.

ادکلن مردانه کریشن لامیس پور بلک Pure Black

ادکلن پور بلک  با رایحه تندی که دارد مناسب برای آقایانی است که تمایل دارند افراد را مجذوب خود سازند. پس از استفاده از این ادکلن ابتدا بوی انبه یخ‌زده و قهوه به مشام فرد خواهد رسید. پس از گذشت مدتی فضا از بوی ادویه و سپس فلفل و مارزیفان آکنده خواهد شد. با استفاده این ادکلن در روزهای پاییز و زمستان، روزهای گرمی برای خود به ارمغان آورید.

میزان ماندگاری و پخش بوی این ادکلن دقیقاً چیزی است که برای یک روز طولانی نیاز دارید.

ادکلن مردانه مکسی جاست کال می Just Call Me حجم 100 میلی لیتر

ادکلن مکسی فرانسوی یکی از محبوب‌ترین ادکلن ها در بین آقایان می باشد که یادآور روز های جوانی آن ها است وآنها را به یاد سال های دور میبرد و خاطرات خوشی را که با این ادکلن داشتند را برای آنها تداعی میکند. ادکلن مردانه maxi به دلیل رایحه تند و گرمش برای فصول سرد سال پیشنهاد میشود.نت اولیه ادکلن مکسی که با اولین اسپری از ادکلن مکس بر روی لباس یا محل نبض به مشام خواهد رسید برگرفنته از ترنج، لیمو، آلو، است که سرشار از شادی و انرژی میباشد که آن را به خوبی به آن کس ه از آن استفاده میکند انتقال می دهد.ادکلن مکسی از ماندگاری بالایی برخورداراست.

ادکلن مردانه مکسی ساخت کشور فرانسه برای افراد مشکل‌پسند در حجم 100 میلی‌لیتر ارائه می‌شودکه شما را مدتها از خرید ادکلنی جدید بی نیاز میکند.

درواقع ادکلن مکسی مردانه یک ادکلن قدیمی که علاوه بر این‌که یک ادکلن مردانه است اما موردپسند بسیاری از بانوان نیز میباشد.

ادکلن مردانه مکسی که در فروشگاه شیک فام به فروش می‌رسد اورجینال بوده و باکیفیت مبنی بر اصل بودن آن به فروش می‌رسد.

ادکلن مردانه دلار اصلی

مشخصات ادکلن دلار

  • برند :دلار
  • جنسیت :  مردانه
  • حجم :100 میلی لیتر
  • مناسب برای فصل :تمام فصول
  • نوع :ادوتویلت یا ادوتوالت (Eau de Toilette)
  • نت اولیه :گل پرتقال و نارنج
  • نت میانی :درخت جوز، گشنیز، اسطوخودوس ، رزماری

·         نت پایانی : روایح چوبی، دانه های تونکا



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد
مهراد جم خواننده جوان کشورمان با انتشار سه آهنگ زیبا شهرت بسیار زیادی پیدا کرد. در این مطلب با بیوگرافی مهراد جم همراه شما عزیزان هستیم. با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید.
کامل ترین بیوگرافی از مهراد جم خواننده محبوب سبک پاپ + عکس

بیوگرافی کامل مهراد جم

 

بدون شک یکی از خواننده هایی که این چند وقت سر و صدای زیادی به پا کرده و توانسته طرفداران زیادی را برای خود در این مدت کوتاه بدست آورد کسی نیست به جز مهراد جم. این خواننده با استعداد ابتدا خود را با تک آهنگ شمال به اوج معروفیت رساند و چند وقت پیش با تک ترانه غمت نباشه با تنظیم زیبای مسعود جهانی توانست مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان موسیقی پاپ کشور و طرفدارانش قرار گیرد.

مهراد جم در موزریک ویدیوهای خودش همواره صورت خود را می پوشاند. او با استایل و تیپ غربی خود محبوبیت خاصی بین جوانان دارد.

مهراد جم که به تازگی به محبوبت رسیده در حال حاضر سه موزیک منتشر کرده که بهترین موزیک او تا به اینجا شمال نام دارد، در حال حاضر یکی از پرمخاطب ترین موزیک ها نامیده شد ! این خواننده جوان و تازه کار در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سن ، محل زندگی و … از خود منتشر نکرده و به اشتراک نگذاشته ولی به محض دریافت اطلاعات جدید از این خواننده سریعا در این صفحه منتشر خواهد شد.


 

آیدی پیچ اینستا گرام مهراد جم

 

mehraadjamofficial_

 

 

متن و دانلود اهنگ شمال مهراد جم

مهراد جم

متن آهنگ شمال از مهراد جم

 

با تو تو راه شمال تاریک میشه آروم هوا

بسته میشه آروم چشات شب جنگلو بارونو باد

بارون میاد بارون میاد بارونو دوست داره زیاد

میکنه یواش اون چشاشو باز میگه بهم بزن کنار بزن کنار

تو این هوا بریم زیر بارون یواش خیس بشه اون صورت ناز

بهم بگی میمونم تا تهش باهات میمونه باهام

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت

این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من

دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار

هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت

این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من

دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار

هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم

همه جا تاریک شه یهو بوی عود میاد و شمعا روشن

همه اگه پایه باشن وصل میکنیم ما صبح و به شب

جمع جمع عاشقا جمع جمع اینا رو هم من عاشقتم

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت

این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من

دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار

هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت

این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من

دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار

هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

 

منبع

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

مبل تختخواب شو مدل A10 آراسوفا:

مبل تخت خوابشو آرا سوفا مدل A10 یک نفره به همراه کف و پشت طبی یورتان

کلاف اصلی این مبل تختخواب شو از فلزات صنعتی سبک میباشد. اتصالات و فلز بکار رفته با استفاده از تکنولوژی الکترواستاتیک رنگ کاری شده است .

مکانیزم و قطعات این محصول ساخت کشور ترکیه است.

اتصالات قطعات فلزی با استفاده از جوش صنعتی CO2 و آرگون می باشد که باعث ایجاد استحکام بالا در قطعات میشود.

کلاف زیرکار این مبل تخت خواب شو از فلز صنعتی سبک است .

استفاده از فلز صنعتی سبک باعث استحکام بالا وکاهش وزن محصول می گردد.

در کفی این مبل تخت خوابشو به جای استفاده از فنر و تسمه کشی از توری با بافت مفتول فلزی (مش) استفاده شده است.

پارچه های بکار رفته در این مبل تخت خوابشو از بهترین و متنوع ترین پارچه های ترک درجه یک میباشد.

کفی و پشتی بکار گیری شده در این محصول طبی و از جنس یورتان با دانسیته بالا میباشد.

کوسن و بالش خواب از ویسکوز و بالفایور درجه یک قابل شستشو به همراه کیسه مخصوص از جنس اسپانباند است.

در لایه زیرین کفی از نمد با ضخامت  ۵ میلیمتر  جهت محافطت از کفی مبل استفاده شده است.

حداکثر وزن قابل تحمل این محصول در مدل های یک نفره ۱۲۰ کیلوگرم ، مدل های دو نفره ۲۱۰ کیلوگرم میباشد.

طراحی و فرم نشیمن ارگونومی می باشد و شرایط ایده آلی را برای ستون فقرات و مهره های کمر فراهم میسازد.

تمام محصولات شامل یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند.

این مبل بخشی از محصولات مبل هتلی سایت ارا سوفا می باشد ..!



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

 

در اینبخش فهرست بهترین فیلمهای سال 2019 را جمع آوری کرده ایم. درسال 2019 فیلمهای ابر قهرمانی یکه تازی می کنند، البته می وشد گفت، سال 2018 نیز فیلم ها بیشتر در ژانر ابر قهرمانی بودند. فروش این فیلم ها فوق العاده اسـت و تهیه کنندگان و سرمایه گذاران تمایل بیشتری بـه ساخت سری فیلمهای ابر قهرمانی دارند. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا فهرست بهترین و جدید ترین فیلم های 2019 را مرور کنیم.

 

فیلم Glass

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: M. Night Shyamalan، بازیگران: Samuel L. Jackson, Bruce Willis

 

ام.نایت شیامالان با فیلم‌هاي ژانر وحشت مشهور شد. فیلم جدیدش هم وحشتناک اسـت با این تفاوت کـه این‌بار یک فیلم وحشتناک ابرقهرمانی ساخته اسـت. این سومین قسمت از سه‌گانه‌اي اسـت کـه دو قسمت قبلی‌اش فیلم‌هاي «نشکستنی» «Unbreakable» و «شکافته» «Split» بودند. فیلم‌هایي کـه فضای وحشتناک روانشناختی داشتند. سه‌گانه‌اي کـه بـه سری فیلم‌هاي «نشکستنی» هم مشهور شدند.

 

بروس ویلیس، ساموئل ال.جکسون و کارلین وودوارد همان نقش‌هایي را در کـه فیلم «نشکستنی» داشتند این جا دوباره ایفا میکنند. جیمز مک‌آوی با نقشی کـه در فیلم «شکافته» بازی کرده بود در فیلم حضور دارد و سارا پالسن هم بازیگر جدیدی اسـت کـه بـه «شیشه» پیوسته. فیلم داستان دیوید دان یک نگهبان اسـت کـه از نیروهای ماورالطبیعه‌اش استفاده می کند تا کوین وندل کرامب را تعقیب کند.

 

کرامب مرد آزاردهنده‌اي اسـت کـه ۲۴ شخصیت جداگانه دارد. بیمار روانی کـه بر هم زننده امنیت و آسایش مردم می شود. در فیلم «شکافته» هم نقش قهرمان را داشت اما در آن فیلم بروس ویلیس حضور نداشت کـه قهرمان فیلم اول این سری یعنی «نشکستنی» بود. شیامالان بعد از این‌کـه برای فیلم «حس ششم» نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد از فصل جوایز دور ماند.

 

فیلم Serenity

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: Steven Knight، بازیگران: Matthew McConaughey, Anne Hathaway

 

استیون نایت کارگردان انگلیسی بااستعدادی اسـت کـه برای نوشتن فیلمنامه «قول‌هاي شرقی» «Eastern promises» و سریال «پیکی بلایندرز» و کارگردانی فیلم «لاک» وی را شناختیم. یک بار برای نوشتن فیلمنامه «چیزهای زیبای کثیف» نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم جدیدش یک تریلر بـه سبک نئو-نوآر اسـت کـه بازیگران ستاره‌اي چون ماتیو مک‌کاناهی و آن هاتاوی در آن بازی میکنند.

 

فیلم داستان گذشته مرموز یک کاپیتان اسـت کـه قایق ماهیگیری دارد. گذشته‌اي کـه بعد از مدت‌ها وقتی همسر سابقش برای کمک سراغش می آید، دوباره تسخیرش میکند. فیلمنامه را هم خود استیون نایت نوشته اسـت. با توجه بـه این‌کـه فیلم قبلی نایت یعنی «لاک» تریلر جذابی از کار درآمد انتظار می رود کـه شاهد فیلم خوبی باشیم. بخصوص برای بازیگر مرد فیلم، ماتیو مک‌کاناهی امیدهای زیادی وجوددارد.

 

فیلم The Lego Movie 2: The Second Part

لیست بهترین فیلم های سال 2019 + خلاصه داستان و جدول فروش

کارگردان: Mike Mitchell, Trisha Gum، صداپیشگان: Chris Pratt, Elizabeth Banks, Channing Tatum

 

موفقیت «فیلم لگو» و فیلم‌هاي دیگری کـه با همان کاراکترهای لگویی ساخته شدند باعث شد کمپانی انیمیشن وارنر بـه فکر ساخت قسمت دیگری از داستان‌هاي «لگو» بیفتد. این انیمیشن کمدی علمی-تخیلی بـه روش کامپیوتری سه بعدی ساخته شده و دنباله‌اي بر «فیلم لگو» محصول ۲۰۱۴ اسـت. بعد از سال ۲۰۱۴ البته دو فیلم لگویی دیگر یکی «بتمن» و دیگری «نینجاگو» داشتیم کـه اسپین‌آف قصه اصلی بـه شمار می‌رفتند.

 

داستان فیلم پنج سال بعد از اتفاقات «فیلم لگو» رخ می دهد. همه ی چیز عالی اسـت تا این‌کـه شهروندان با یک تهدید بزرگ جدید روبرو میشوند. مهاجمانی کـه از فضا می آیند و هر چیزی راکه آنها می‌سازند خیلی سریع خراب می کنند. قسمت اول این سری مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و وقتی نامزد اسکار بهترین انیمیشن نشد تعجب‌ خیلیها را برانگیخت.

برای مشاهده ادامه مطلب " اینجا " کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 

 

مراسم عروسی بسیار لوکس و مجلل

 

عروسی سیندرلا در تهران، داستان ازدواج و مراسم جشن بسیار مجللی است که در آن، عروس و داماد با هلیکوپتر به جشن عروسی  می آیند و هزینه ی ارکستر آنها تنها ۱۰ میلیون تومان است. سفرهای اجباری می روند و حتما بایستی بهترین عکاسخانه های شهر برایشان ژورنال های آنچنانی درست کند. آرایشگر و گریمور آنها منحصره فردترین باشد.

 

 

 

عروسی لوکس و مجلل سیندرلا در تهران؟!

اصلا نمی توانی برای برگزاری این مراسم قیمت تعیین کنی. روزانه میلیون ها تومان هزینه برگزاری مراسم مختلف عروسی می شود. به نظر می رسد اختلاف طبقاتی جامعه به طور واضح و پر رنگ در مراسم های عروسی هم برقرار است. چرا که سقفی برای هزینه عروسی های گران قیمت وجود ندارد، و از سوی دیگر بخشی از جامعه در برگزار کردن ساده ترین عروسی ها درمانده اند.

 

 

 

روی یکی از هزاران دیوار شهر، شماره ای نوشته و در کنار آن یادداشت کرده اند: یک باغ دنج عروسی؛ تماس می گیریم تا باغی برای عروسی خیالی مان، اجاره کنیم. مرد از آن سوی خط می گوید: چقدر می خواهید هزینه کنید؟ تاریخ برگزاری تان را گویید؟ می گوییم: می خواهیم بدانیم قیمت چطور است آیا از عهده ما برمی آید یا نه؟ مسئول باغ و یا تالار می گوید: سه تا باغ داریم در جاده کرج که حدود ۲۰ هزار متر فضای سبز دارد. پارکینگ، کافی شاپ، سالن اختصاصی عقد، نورپردازی سه بعدی، استخر، آب نما، آلاچیق و….داریم. سرآشپز ما معروف است و شما می توانید یک بار بیایید و غذای مان را تست کنید . زمانی که ما اصرار می کنیم تا قیمت را اعلام کند و او پاسخ می دهد: قیمت به منویی که انتخاب می کنید بستگی دارد. از منوی ۴۰ تومن شروع شده و تا نفری ۱۸۰ تومن می رسد که سرو غذاهای سلطنتی را دارد. ورودی یکی از بهترین باغ های ما ۲۵ میلیون تومان است. اگر برای شما گران است با همین ۲۵ میلیون تومن می تونید یک عروسی خوب و مجلل برگزاری کنید، از باغ های دیگه ما استفاده کنید و از منوهای ارزان تر.

 

در ادامه، با یک مزون دوخت لباس عروس، در منطقه کامرانیه تماس می گیریم، خانمی از آن سوی خط درباره قیمت لباس های عروس می گوید: الان بعضی خانواده ها، به حدی مرفه و پولدار هستند که می روند از فرانسه یا ترکیه لباس می خرند، بعضی های شان هم پیش ما می آیند. گروه های ضعیف تر می روند مرکز شهر لباس عروس آماده می خرند و یا سفارش می دهند، و طبقه متوسط هم بین مزون ها در حرکتند. از او قیمت می خواهیم و می شنویم: لباس های مزون ما از سه تومن شروع می شوند و سقف قیمتی ندارند، همه دانتل هستند برای همین کمی گران ترند. قبلا ساتن مد بود حالا دانتل مد است. اگر زنجیره کامل باشد کار یک لباس عروس سه روز بیشتر طول نمی کشد. زنجیره شامل طراح، برش کار، خیاط و فردی که کار دست روی لباس انجام می دهد می شود.

 

در ادامه ی پرس جو ها به دختر خانمی برمی خوریم که به تازگی عروسی کرده است، عروسی این تازه عروس را یکی از بهترین کترینگ ها در یکی از بهترین باغ های منطقه شهریار برگزار کرده است.

 

او می گوید: روز عروسی ما، هوا سرد بود بنابراین بخشی از باغ را چادر زدند مثل چادرهای سیرک، هزینه ارکستر ما فقط ۱۰ میلیون تومان شد.قبلا به مهمانان عکس یادگاری هدیه می دادند، الان به جای عکس یادگاری به مهمانان ژورنال عروس و داماد هدیه می دهند که مثل ژورنال های قدیمی است.برای مراسم، ما را با هلی کوپتر بردند. سفرهایی هم رفتیم به یزد و شمال، و حتی عکس های دوبی هم که قبلا رفته بودیم را دادیم همه را در یک ژورنال گذاشتند. من هم دوبار و با دو آرایش متفاوت عروس شدم و در عروسی اول فقط از ما عکس و فیلم گرفته شد. الان عروس و داماد با کالسکه وارد باغ می شوند، کالسکه هایی شبیه سیندرلا. من هم سوار یکی از این کالسکه ها شدم خیلی باشکوه بود.

 

این صحبت ها را در حالی می شنویم که در گوشه دیگری از همین شهر، در خیریه ها و جلسات خانگی، برای برگزاری عروسی های کم هزینه، پول جمع آوری می کنند و در گوشه پنهان تر جوانانی هستند که برای برگزاری عروسی های خیلی خیلی متوسط، زیر بار وام ها و قرض های کلان می روند.

 

منبع : https://www.aroos.co/luxurious-and-glamorous-weddings/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

به‌دنبال تشدید آلودگی هوا در سئول، رئیس جمهور کره جنوبی قصد دارد با استفاده از بارورسازی ابرها و ایجاد باران مصنوعی هوای پاک را به این شهر برگرداند.

 

هرجا که هستید، آلودگی هوا یک مشکل اصلی است اما این هوا مخصوصا در سئول (پایتخت کره جنوبی) وضعیت بدی دارد و مقامات دولتی در تلاش برای مقابله با دودی هستند که آسمان شهر را فرا گرفته است. آخرین طرح مون جائه-این، رئیس‌جمهور کره جنوبی، ایجاد باران مصنوعی برای شستن آلودگی‌های موجود در آسمان است. البته این راهبردی است که قبلا هم ما آن را دیده‌ایم اما هنوز شواهد محکمی وجود ندارد که نشان دهد این کار واقعا نتیجه‌بخش است.

این ایده، بارورسازی ابرها (cloud seeding) نامیده می‌شود: معمولا توسط هواپیما، به‌منظور تشویق تشکیل قطرات آب، مواد شیمیایی خاصی در هوا آزاد می‌شود. قطرات آب آلودگی‌های موجود در هوا را جذب کرده و با بارش بر سطح زمین این آلودگی‌ها را از آسمان پاک می‌کنند. به هر حال، تئوری این است. نتایج آزمایش‌های قبلی درمورد اینکه آیا واقعا بارورسازی ابرها تاثیر دارد یا نه، واضح نبوده و خود کره جنوبی هم یک تلاش بی‌ثمر برای ایجاد بارندگی‌های پاک‌کننده‌ی هوا در ماه ژانویه داشته است. از این تکنیک تاکنون برای ایجاد آب‌و‌هوای خوب در المپیک پکن و حل مشکل کمبود آب استفاده شده است اما انواع خاصی از ابرها باید وجود داشته باشند که برای ایجاد باران مصنوعی بتوان روی آن‌ها کار کرد.

البته درمورد میزان اثربخشی بلندمدت این روش برای شستن آلودگی‌های هوا مباحثی وجود دارد. هرچند باران می‌تواند هوا را از وجود ذرات آلاینده پاک کند اما اندازه‌ی تاثیر این روش موردی است که دانشمندان هنوز هم در حال بررسی آن هستند. با این وجود، کره جنوبی قصد دارد تا دوباره این کار را انجام دهد. این پروژه با همکاری چین انجام می‌شود، چرا که حجم عظیمی از ذرات گرد‌و‌غبار ریز موجود در اتسفر کره جنوبی از کشور همسایه یعنی چین می‌آید. ظاهرا باران مصنوعی برفراز دریای زرد به سمت غرب شبه جزیره کره ایجاد خواهد شد.

آلودگی هوا در سئول

این هفته، یک هفته‌ی بد از نظر آلودگی هوا در این منطقه بوده است. آسوشیتدپرس گزارش کرد که سطوح غلظت غبار ریز در روز چهارشنبه در سئول برابر ۱۳۶ میکروگرم در متر مکعب بود (درحالی‌که مؤسسه‌ی ملی پژوهش‌های زیست‌محیطی کره سطح ۷۵ میکروگرم را به‌عنوان وضعیت «خیلی بد» در نظر می‌گیرد). این عدد مرتبط با ذرات فوق ریزی است که قطرشان کمتر از ۲/۵ میکرومتر (PM 2.5) است. سازمان جهانی بهداشت توصیه می‌کند که باید سطوح PM 2.5 زیر ۲۵ میکروگرم حفظ شود. بر این اساس، شما می‌توانید شدت این مشکل را ببینید.

دولت کره جنوبی همچنین اقداماتی درجهت تعطیلی کارخانه‌های قدیمی که از سوخت زغال‌سنگ استفاده می‌کنند، انجام داده و نیز برای تصفیه‌کننده‌های هوا در مدارس تأمین هزینه‌ی بیشتری می‌کند. باران مصنوعی در پاک کردن آلودگی هوا اثر داشته باشد یا نه، بدیهی است که باید اقداماتی فوری انجام شود. براساس آمارهای سازمان جهانی بهداشت که در سال گذشته منتشر شده است، ۹۳ درصد از کودکان در سرتاسر جهان در حال تنفس هوای آلوده هستند. مبارزه با آلودگی هوا در بلندمدت (و همه‌ی آسیبی که به سلامتی و جهان طبیعی اطراف ما وارد می‌شود) در گرو ایجاد تغییراتی در روش زندگی و تولید انرژی ما است.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

شهرهای مختلف ایران شیرینی‌های محلی خوشمزه‌ای دارند که می‌توانید به‌عنوان سوغات برای دوستان و آشنایانتان خریداری کنید. اگر دوست دارید با شیرینی‌های خوشمزه چند شهر توریستی آشنا شوید، با اسنپ تریپ همراه باشید.

رشت

در میان شهرهای مختلف ایران، رشت بیشترین تنوع غذایی را دارد. علاوه‌بر غذاهای خوشمزه، رشت شیرینی‌های خوشمزه‌ای نیز دارد که رشته خوشکار محبوب‌ترینشان است. گیلانی‌ها این شیرینی خوشمزه را در ماه رمضان می‌خورند و البته اگر در دیگر ماه‌های سال هم به رشت بروید می‌توانید این شیرینی خوش‌طعم را خریداری کنید. در تهیه رشته خوشکار، از آب، مغز گردو، آرد برنج و گندم، روغن مایع، مغز پسته، شکر، دارچین و مغز هل استفاده می‌شود.

رشته خوشکار

شیرینی محبوب و خوشمزه دیگر گیلانی‌ها کوکی است. مرکز کوکی لاهیجان است اما از شهرهای دیگر استان مثل رشت هم می‌توانید کوکی بخرید. کوکی نوعی کلوچه است اما با سایر انواع کلوچه تفاوت دارد. در تهیه کوکی از آرد، گردو، شیر، شکر، کشمش و روغن استفاده می‌شود.

یکی دیگر از شیرینی‌های محلی گیلانی‌ها باقلوای یاس است. در تهیه باقلوای یاس برخلاف سایر باقلواها به‌جای هل، از گل یاس برای عطردار کردن باقلوا استفاده می‌شود. دلیلش هم مشخص است، چون این گل در گیلان به فراوانی یافت می‌شود. باقلوای یاس از شیر، زرده تخم مرغ، بادام، پسته، گردو و پودر قند درست می‌شود. 

تبریز

تبریز شهر شیرینی‌های خوشمزه است. معروف‌ترین شیرینی تبریز باقلواست. باقلوا نوعی شیرینی ترکی است که از کشورهای آسیای میانه به کشورهای دیگر از جمله ایران راه یافته است. در شهرهای مختلف ایران، باقلوا را به شیوه‌های مختلفی درست می‌کنند.

در میان باقلواهای مختلف، باقلوای تبریزی یکی از خوشمزه‌ترین‌هاست. باقلوای تبریزی با آرد، شکر، تخم مرغ، هل و… درست می‌شود و طعم‌های مختلفی مثل پسته‌ای، نارگیلی و بادامی دارد. این شیرینی خوشمزه در اشکال مختلف مربعی، لوزی و لوله‌ای عرضه می‌شود. نوقا هم یکی از شیرینی‌های خوشمزه تبریز است که چیزی شبیه گز است و با سفیده تخم مرغ، شکر، گردو وانیل و ... درست می‌شود.

اگر به تبریز سفر کردید، قرابیه را هم حتما امتحان کنید. قرابیه از شیرینی‌های خوشمزه و گران‌قیمت تبریز است که تبریزی‌ها از آن برای پذیرایی از مهمانان ویژه و خاصشان استفاده می‌کنند. قرابیه درواقع نوعی کلوچه است که به‌دلیل داشتن انواع مغزها بسیار مقوی است. رشته ختایی یا همان باقلوای رشته‌ای هم یکی دیگر از شیرینی‌های تبریز است که بیشتر در ماه مبارک رمضان تهیه می‌شود. با رزرو هتل ازطریق اسنپ تریپ می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. برای رزرو هتل در تبریز به صفحه هتل‌های تبریز با قیمت مناسب مراجعه کنید.

یزد

وقتی حرف از شیرینی سنتی خوشمزه می‌شود، یکی از اولین نام‌هایی که به ذهن می‌رسد، قطاب است. قطاب از آن شیرینی‌هایی است که می‌تواند به‌تنهایی انگیزه سفر به یزد باشد. مردم یزد قطاب را در دو نوع سنتی یزد و عسلی درست می‌کنند. قطاب یزد دو قسمت دارد: لایه خارجی و مغز داخلی. لایه خارجی قطاب نانی است که خمیرش از از آرد گندم، شیر، ماست و زرده‌ی تخم‌مرغ تهیه می‌شود. این نان در روغن فراوان سرخ می‌شود و پس از سرخ شدن در پودر قند غلطانده می‌شود. مغز داخلی قطاب نیز از پودر بادام، هل و پودر قند درست می‌شود. قطاب عسلی هم تقریبا شبیه قطاب یزدی است با این تفاوت که ماده شیرین‌کننده‌اش فرق دارد. در قطاب عسلی برای شیرین کردن قطاب به‌جای پودر قند از عسل استفاده‌ می‌شود.

قطاب

در یزد نیز گونه‌ای از باقلوا به شکل لوز پسته، لوز بادامی یا بیدمشک، لوز نارگیلی، لوز مخلوط دورنگ و لوز ترحیمی تهیه می‌شود که به باقلوای یزدی مشهور است و طعم بسیار لذیذی دارد. حاجی بادام از دیگر شیرینی‌های خوشمزه یزدی‌هاست که از گلاب، زرده‌ی تخم‌مرغ، جوش‌شیرین، پودر قند، هل و بادام تهیه می‌شود. پیش از سفر به یزد برای کم شدن هزینه‌های سفرتان می‌توانید به صفحه رزرو هتل در یزد بروید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

مدل های دکوراسیون آشپزخانه مد امسال

آشپزخانه قلب هر خانه است و طراحی دکوراسیون آن برای خانم ها بسیار مهم است زیرا دکوراسیون آشپزخانه روی دکوراسیون کل خانه تاثیر میگذارد، اولین چیزی که در دکوراسیون آشپزخانه به چشم میخورد کابینت ها هستند. کابینت ها مهم ترین ملزومات آشپزخانه اند و با توجه به سبک معماری آشپزخانه های امروزی کاملا از تمام نقاط منزل قابل دید هستند پس باید اصولی و حرفه ای دست به انتخاب کابینت آشپزخانه بزنید.دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه جدید با تم سفید مشکی

کابینت های آشپزخانه امروزه از تنوع بالایی برخوردار هستند از نظر جنس، رنگ و مدل. کابینت های مدرن در انواع ام دی اف، های گلاس، ممبران و ... وجود دارند که انتخاب آن ها سلیقه ای است اما کابینت های هایگلاس طرفداران بیشتری دارند.

طراحی دکور آشپزخانه

طراحی دکور آشپزخانه به سبک جدید

برای طراحی آشپزخانه به سبک 2018 - 2019 به کابینت های مدرن، نورپردازی حرفه ای و چیدمان با سلیقه نیاز دارید. انتخاب رنگ کابینت کاملا سلیقه ای است فقط باید بدانید چگونه رنگ ها را با هم ترکیب کنید.

آشپزخانه مدل جزیره

مدل کابینت های گلاس سفید

کابینت ممبران

دکوراسیون آشپزخانه 2019 شیک

دکوراسیون آشپزخانه عروس

دکوراسیون آشپزخانه عروس با تم تیره

مدل کابینت جزیره

مدل کابینت سفید در آشپزخانه مدرن

آشپزخانه شیک

شیکترین مدل دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه مشکی

دکوراسیون آشپزخانه مشکی رنگ

طراحی آشپزخانه

طراحی دیزاین آشپزخانه شیک



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

آموزش بسیار ساده درست کردن کباب کوبیده

کباب کوبیده کبابی است که برخلاف به نظر برخی ها که می گویند درست کردن این کباب بسیار دشوار است و کباب ما آنطور که میخواهم مانند کباب های بیرون عمل نمی آید،  بسیار ساده و آسان تهیه می شود.کباب کوبیده

کباب کوبیده

درست کردن کباب کوبیده

مواد لازم و زمان پخت کباب کوبیده

نکات درست کردن کباب کوبیده خوشمزه

برای درست کردن کباب کوبیده باید به یک سری از نکات طلایی اما ساده توجه کنید تا بتوانید کباب کوبیده دلخواه و دلچسپ خود را مهیا کنید ضمنا اگر می خواهید که کباب شما به بهترین نحو و مانند کباب های رستوران ها شود بهتر است از این نکات ساده غفلت نکنید.

برای تهیه کباب کوبیده باید از گوشت چرخ کرده گوسفندی یا مخلوط گوساله استفاده کنید و برای اینکه کباب کوبیده ترد و خوشمزه شود باید از گوشت چربی دار استفاده کنیم .گوشتی که چربی اش کم باشد هنگام ماسا دادن خودش را ول میکند.

کباب کوبیده رستورانی

تهیه کباب کوبیده با گوشت چرخ کرده گوسفندی یا مخلوط گوساله

مواد لازم کباب کوبیده

  • گوشت چرخ کرده گوسفندی یک کیلو
  • پیاز 250 گرم
  • فلفل سیاه و نمک به میزان لازم
  • پودر پاپریکا به میزان لازم (ادویه مخصوص کباب کوبیده)

طرز تهیه کباب کوبیده برای چهار نفر

ابتدا پیازها را پوست می کنیم و با گوشت کوب برقی له میکنیم و به صورت پوره در می آوریم.

دقت کنید پیازها را نباید رنده کنید.

چه مقدار پیاز در کوبیده نیاز است ؟

پیاز مورد نیاز برای کباب کوبیده

پیاز برای کباب کوبیده

پوست کندن پیاز ها برای آماده کردن مواد کوبیده

پیاز در کباب کوبیده

پوره ای مانند کردن پیاز ها برای کباب کوبیده

نحوه درست کردن کباب کوبیده

شکل نهایی پیاز پوره شده

آموزش مرحله به مرحله کباب کوبیده

در این دستور نسبت پیاز به گوشت 1 به 4 است یعنی اگر یک کیلو گوشت داریم باید 250 گرم پیاز استفاده کنیم . پیازهای له شده را به همراه گوشت کاملا ماساژ میدهیم و در حین ورز دادن پودر پاپریکا , نمک و فلفل سیاه را اضافه میکنیم تا کاملا مخلوط شوند و گوشت حالت چسبندگی پیدا کند.

هر چقدر گوشت بیشتر ورز داه شود نرم تر و چسبنده تر میشود.

گوشت کباب کوبیده

چرخ کرده آماده ورز دادن

ورز دادن را به مدت پنج دقیقه ادامه می دهیم. بعد از اینکه گوشت حسابی ورز داده شد و به چسبندگی دلخواه رسید در ظرفی سرپوشیده آن را به مدت یک ساعت در یخچال نگهداری می کنیم .بعد از یک ساعت استراحت گوشت به مدت یک دقیقه دوباره ورز می دهیم. برای این که گوشت به دستتان نچسبد می توانید دستتان را بامقداری آب را خیس کنید.

ورز دادن گوشت کباب کوبیده

ورز دادن چرخ کرده کباب کوبیده 

کباب کوبیده

اضافه کردن پیاز پوره شده به گوشت چرخ کرده

پیاز پوره شده

ورز دادن مناسب گوشت و پیاز پوره شده

پابریکا در کباب کوبیده

اضافه نمودن پابریکا به چرخ کرده ورز داده شده

اضافه کردن نمک و فلفل به کوبیده

اضافه کردن نمک و فلفل به کباب کوبیده در آخرین مرحله

درست کردن مواد اولیه کباب کوبیده

پوشاندن ظرف و نگهداری مواد کباب کوبیده در یخچال

روش سیخ زدن کباب کوبیده و جلوگیری از ریختن مواد کباب کوبیده روی سیخ

به اندازه یک مشت از مایه کباب برمی داریم و بر روی سیخ های پهن قرار می دهیم و با فشار و حالت دست مایه گوشت را به اندازه ای که نه خیلی کلفت و نه خیلی نازک شود سطح سیخ را می پوشانیم. با انگشتتان روی سیخ را فشار دهید تا اثر انگشتان بر روی گوشت باقی بماند. حالا ابتدا و انتهای کباب را به سیخ بچسبانید.

آتش را بر پا کنید سیخ ها کباب را روی آن قرار دهید. فقط دقت کنید که آتش را توسط ذغال و هیزم دایر کرده اید باید صبر کنید تا شعله آن فروکش کرده و تنها ذغال گداخته در منقل شما وجود داشته باشد. این برای این است که در صورتی که از مواد اشتعال زایی همچون نفت استفاده کرده باشید، بوی آن از بین رفته و غذای شما بد بو نشود و یا اینکه دوده هیزم و یا ذغال شما به طور کامل سوخته باشد و بر روی غذای شما ننشیند.

سپس سیخ های کباب را روی آتش بچینید. فقط باید دقت داشته باشید که در ابتدا باید سیخ ها را مرتب و با دقت به دفعات بچرخانید و باد بزنید تا گوشت خودش را بگیرد و کباب از سیخ جدا نشود و وقتی گوشت کمی برشته شد، دیگر باد زدن لازم نیست و اجازه دهید به آرامی کباب بپزد.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

آموزش تهیه آش دندونی

آش دندونی یکی از آش های سنتی ایرانی هاست که  از قدیم رسم بر این بوده که اولین دندون بچه که در حال بیرون آمدن از لثه بود این آش را درست کنند و در بین دوستان و همسایگان پخش کنند.و معتقد بودند با خوردن و درست کردن این آش , بقیه دندون های بچه راحتر رشد خواهد کرد.آش دندونی

آش دندونی

آش دندونی خوشمزه

آموزش درست کردن  آش دندونی برای بچه

مواد لازم برای تهیه آش دندونی

  • گندم  پوست کنده   1 پیمانه
  • نخود   1 پیمانه
  • لوبیا قرمز   1/4 پیمانه
  • لوبیا چیتی   1/4 پیمانه
  • پیاز درشت   2 عدد
  • آب قلم یا آب گوشت   1 الی 2 لیتر
  • نمک ، فلفل و زرد چوبه به میزان لازم
  •  پیاز داغ ، گردوی خرد شده و کشمش برای تزیین  به میزان دلخواه 

 برای درست کردن این آش باید حبوبات را از چند ساعت قبل خیس کنیم و چند بار آب آن را خالی کنیم تا هم نفخ آن گرفته شود و هم زودتر پخته شوند.

اش دندونی نوزاد

درست کردن آش دندونی نوزاد با طعمی فوق العاده

 همچنین باید گندم را از چند ساعت قبل خیس کنید تا نرم شود.

 طرز تهیه اش دیشلیق

روش درست کردن آش دندونی

 حبوبات را به همراه گندم پوست کنده  و مقداری آب با حرارت ملایم می پزیم تا زمانی که حالت نیم پز پیدا کنند .سپس آب قلم را اضافه میکنیم . اگر آب قلم یا آب گوشت  چربی خیلی زیادی داشت بهتر است کمی از این چربی ها را از روی آن بردارید . سپس پیاز را به صورت نگینی خرد میکنیم و در کمی روغن و زرد چوبه تفت میدهیم تا طلایی شود و بعد به داخل مواد آش میریزیم تا با بقیه مواد بجوشد و کاملا مزه دار شود.و در اواخر پخت نمک و فلفل  را اضافه میکنیم و زمانی که غلظت آش مناسب شد . آش آماده سرو است و میتوانید با پیاز داغ و گردوی خرد شده و کمی کشمش تفت داده  تزیین کنید.

آش دندونی تبریز



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 12 / 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد