نوشته شده توسط : نیما راد

قیمت خانه در ترکیه 

در طول سال گذشته، بازارهای املاک و مستغلات ترکیه با استقبال خارجی ها برای بهره گیری از شرایط قیمت خرید خانه و گرفتن اقامت، به رشد خود ادامه داد. در حالی که نگاه جهان هنوز به اقتصاد ترکیه است، بسیاری از آنها این سوال را دارند که آیا سال 2019 شاهد تکرار قرارگیری در اوج فروش املاک به خارجیان در تمام طول سال خواهد بود.

بازار املاک ترکیه با افزایش فروش املاک و مستغلات به خارجی ها در ماه مه همچنان بالاترین رشد را داشت.

در نتیجه، از ابتدای سال با آغاز ژوئن همچنان تحت تأثیر بازار از بالاترین آمار فروش خارجی ماه به ماه برخوردار بود.

بین سالهای 2012 تا 2015 فروش املاک در ترکیه پنج برابر شده است.

این افزایش در تعداد املاک فروخته شده منجر به افزایش قیمت خرید ملک در ترکیه بین 38 تا 82 درصد در 8 سال گذشته شده است.

آخرین آمار نشان می دهد که تعداد املاک فروخته شده  در نیمه اول 2019 در ترکیه، 505.796 ملک بوده است.

8903 ملک در استانبول

4،093 ملک در آنتالیا

1111 ملک در آنکارا

قیمت آپارتمان در ترکیه 

در اواسط سال 2019، تصمیم به پایین آوردن نرخ بهره، تأثیرت مثبتی بر بازار املاک و مستغلات ترکیه گذاشت.

نرخ بهره به 19.75٪ کاهش یافته است که باعث می شود سرمایه گذاران، به ویژه افراد محلی، وارد بازار املاک و مستغلات ترکیه شوند.

پیش بینی می شود قیمت خرید خانه در ترکیه پس از پایان سال 2019 افزایش یابد که خرید ملک در ترکیه در سال 2019 را بسیار منطقی تر می کند.

از طرف دیگر، بانک های ترکی، نرخ بهره وام های مسکن در ترکیه را کاهش داده و به کمتر از یک درصد رسانده اند.

به عبارت دیگر، تعداد خریداران محلی خانه در ترکیه رو به افزایش است و باعث افزایش تقاضا برای ملک و به تبع آن، قیمت آپارتمان در ترکیه به طور کلی می شود.

در واقع، به نظر می رسد که این روند در طول سال 2019 ادامه یابد، اما رکوردهای قابل توجهی از سال 2018 وجود دارد که باید شکسته شود.

سال گذشته، در حالی که فروش داخلی به دلیل افزایش نرخ بهره، کاهش یافته بود، فروش به خارجی ها نسبت به سال گذشته به طور متناوب 78 درصد، افزایش داشته است.

 تقریباً 40،000 خانه به ملیت هایی از اقصی نقاط جهان فروخته شده اند.

آیا سال 2019 می تواند با این ارقام مطابقت داشته باشد؟ ما فکر می کنیم بله، و دلایل خوبی برای آن داریم.

برای مشاهده ادامه مطلب به سایت piileh مراجعه کنید.


:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

دستگاه جوش اینورتر چیست؟

دستگاه جوش اینورتر نوعی دستگاه جوش است که منبع تغذیه آن قادر به فراهم آوردن جریان بالا جوشکاری می باشد . دستگاه جوش اینورتر به کمک از یک سری ریکتیفایر و سوئیچ حالت جامد جریان متناوب 60 هرتز (AC) برق ورودی را به جریان (DC) خروجی تبدیل می کند . مقدار جریان خروجی و ولتاژ قابل تنظیم بوده و در طول فرآیند جوشکاری توسط نرم افزار های کامپیوتری کنترل می شود . دستگاه جوش اینورتر بطور قابل توجهی سبک تر و همچنین مصرف برق کمتر نسبت به دستگاه جوش سنتی دارند.

 

اینورترهای جوش‌کاری

منابع قدرت جوشکاری از ژنراتورها تا رکتیفایرها هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که با این وجود همچنان استفاده زیادی در صنعت جوش‌کاری دارند اما اینک تکنولوژی جدیدی به نام اینورتر عصر جدیدی در منابع انرژی جوش‌کاری پدید آورده است..
مدتی است که این تکنولوژی نوظهور در کشورهای صنعتی جای خود را باز کرده است و در کشور ما نیز تولید و استفاده از دستگاه‌های اینورتر جوش‌کاری اخیراً رواج بسیاری یافته است که تولیدکنندگان داخلی توانایی خود را در این زمینه به اثبات رسانده‌اند و به دلیل مزایای فراوان این تکنولوژی می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نزدیک در بازار رقابتی با سایر تجهیزات متناسب جوشکاری عرصه را به خود اختصاص خواهد داد و توسعه آن به مراتب بهتر از گذشته خواهد بود.
در این منابع تغذیه، برق ورودی AC با فرکانس Hz 60 – 50 ( برق شهر ) که می‌تواند به‌صورت 3 یا تک فاز باشد ابتدا توسط یکسوکننده به جریان DC تبدیل و سپس به واحد اینورتری دستگاه وارد می‌گردد و به جریان متناوب موج مربعی با فرکانس بالا ( KHz 10 – 1 ) تغییر می‌یابد و پس از عبور از مبدل‌های هسته فریتی جریانی تولید می‌گردد که پس از یکسوسازی و عملیات فیلترینگ و تبدیل آن به جریان مستقیم، برای جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
با توجه به وجود تکنولوژی”IGBT “insulated gate bipolar transistor ، افزایش فرکانس تا 10 کیلو هرتز و بالاتر حجم ترانسفورماتورها به‌طور چشمگیری کاهش یافته و باعث کاهش قابل ملاحظه در سایز و وزن دستگاه و در نتیجه آن کاهش میزان اتلاف و مصرف برق در حدود 20 الی 30 درصد خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 

 

 

چطور تور استانبول ارزان را پیدا کنیم ؟

تورهای استانبول از تهران به صورت هوایی برگزار می ‌شود و ایرلاین های مختلفی به سوی استانبول پرواز دارند و به جرات می توان گفت که پروازهای موجود به استانبول یکی از متنوع ‌ترین و متعددترین پروازهای خروجی از ایران را شامل می شوند و اینکه اکثر خطوط هوایی داخلی و بخش عمده‌ ای از خطوط هوایی ترکی مثل ترکیش ایرلاین پرواز‌های روزانه ‌ای از مقصد تهران به استانبول را در برنامه خود دارند.

ایلنا؛ با توجه به بالا رفتن ارز یکی از مهم ترین مواردی که برای سفر به استانبول مهم  است تور استابول ارزان می باشد که هر مسافری برای آغاز سفر خود با آن روبرو است ، انتخاب بهترین آژانس مسافرتی و مناسبترین تور برای مقصدی که انتخاب کرده می باشد و این امر گاهی اوقات با مشکلات و سختی ‌هایی مواجه است که ممکن است فرد را دچار سردرگمی کند که تور خود را از کدام آژانس خریداری کنم؟ آژانس مسافرتی سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم تور استانبول سالهاست که فعالیت های چشمگیری داشته و به جرات بهترین گزینه برای شما علاقه مندان و مسافران است و تلاش می کند که نکات لازم برای انتخاب مناسب ترین تور با شرایط شما ارائه نماید تا در سفر خود به این شهر زیبا و پرجاذبه ، بهترین تجربیات را داشته باشید .

شاید با خودتان فکر می کنید که چه طور تور ارزان استانبول را خریداری کنیم ؟ در جواب به شما بگوییم که اینکه شما در چه فصل یا ماهی از سال را برای سفر به استانبول انتخاب می کنید می ‌تواند تاثیر بسزایی در هزینه‌ های تور شما داشته باشد مثلا در بعضی از زمان ها قیمت تور تا دو برابر و حتی بیشتر خواهد شد چرا که شهر استانبول در فصل‌ بهار و تابستان جزو مقصد پر ترافیک بشمار می رود مثلا در عید نوروز و تابستان یعنی دقیقا از اواسط خرداد آغاز و تا پایان شهریور بالاترین نرخ قیمت تور را در بر می گیرد و تور ارزان استانبول را در سایر ماه‌ ها که ترافیک مسافرتی عادی دارد می توانید به راحتی تهیه نمایید ، البته همین وضعیت هم نسبت به سایر مسیرهای مسافرتی برای ایرانیان عزیز بسیار زیاد بوده و موضوع مهمی که حائز اهمیت است این بوده که در تمامی ماه ‌ها و با توجه به قیمت عادی تور در همان ماه شاهد این هستیم که در آخر هفته‌ ها و همچنین تعطیلات به ‌خصوص تعطیلات با مدت ‌زمان بالاتر بر روی قیمت تور بصورت چشمگیری مؤثر باشد .

هممچنین در این روز‌های پاییزی زمان مناسبی برای دیدن شهری جدید و کشف دیدنی‌ های هیجان ‌انگیز زیبا و منحصر به فرد است که تور استانبول می تواند همین گزینه باشد ، مژده اینکه تور‌های ویژه آژانس مسافرتی سلام پرواز طوری دقیق برنامه ریزی شده ‌اند که شما مسافران را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به این سفر پاییزه می برد تا همیشه یادتان باشد که بهترین زمان برای سفر همین فصل است که بهترین زمان خرید تور‌ مسافرتی استانبول است و اینکه اگر مسافر این شهر دیدنی هستید می ‌توانید در این روز‌ها بهترین و مناسب ترین بلیت ‌ها را با مناسب ‌ترین قیمت‌ ها از شرکت‌ های هواپیمایی بخرید .

البته که فارغ از قیمت ، زمان سفر شما به این شهر زیبا هم می ‌تواند در کیفیت سفرتان مؤثر باشد چرا که خوشبختانه آب و هوای استانبول معتدل است و دمای هوای آن ، شاید اندکی از تهران خنک ‌تر باشد ولی آزار دهنده نیست ولی توجه داشته باشید که در فصل زمستان این شهر بسیار سرد خواهد شد ، بنابراین بهترین زمان سفر در شش ماهه اول سال است چرا که جدا از دیدن جاذبه های فراوانش ، حراج ‌های آخر فصلی استانبول در فصول پاییز و زمستان می‌ تواند مسافران را به خود به اندازه تابستان نیز جذب کند .

انتخاب تور ارزان استانبول در این فصل علاوه بر اینکه انتخاب ‌های بسیار متنوع و همچنین مقرون به صرفه ای از هتل‌ های استانبول را پیش روی شما علاقه مندان قرار می دهد نکته مثبتش این است که می تواند فرصت ویژه ای نیز باشد که با بهترین قیمت از پروازهای خوب خطوط هواپیمایی همچون ماهان ، اطلس گلوبال و ...  یا پروازهای خارجی پرواز نمایید و با ارزان ‌ترین بلیت مسافرتی در تور استانبول راهی این شهر زیبا شوید و کلی خاطرات منحصر به فرد را به خودتان هدیه دهید .

در ادامه شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارائه منحصر به فرد ترین تورها به سایت www.salamparvaz.com مراجعه کنید و طیف وسیعی از تورهای متنوع را یکجا ببینید و یکی را به دلخواه انتخاب کنید .

با چه خطوط هوایی میتوانیم به استانبول سفر کنیم ؟

لازم به ذکر است تورهای استانبول از تهران به صورت هوایی برگزار می ‌شود و ایرلاین های مختلفی به سوی استانبول پرواز دارند و به جرات می توان گفت که پروازهای موجود به استانبول یکی از متنوع ‌ترین و متعددترین پروازهای خروجی از ایران را شامل می شوند و اینکه اکثر خطوط هوایی داخلی و بخش عمده‌ ای از خطوط هوایی ترکی مثل ترکیش ایرلاین پرواز‌های روزانه ‌ای از مقصد تهران به استانبول را در برنامه خود دارند و شما عزیزان می دانید که قیمت پروازهای داخلی ، پایین ‌تر و مناسب ترند و پروازهای ترک از قیمت بالاتری نسبت به داخلی ها دارند که البته از کیفیت عالی برخوردارند و مهم است بدانید که در میان پروازهای داخلی خطوط هوایی زاگرس ، تابان و آتا قیمتی نسبتا پایین ‌تر نسبت به ایرلاین هایی نظیر ماهان ، ایران ایر و قشم ‌ایر را دارند و توجه داشته باشید که در میان خطوط هوایی ترک " پروازهای ترکیش ایرلاین " بالاترین قیمت و پروازهای اطلس جت ، کرندون و سان ‌اکسپرس قیمت ‌های مناسب ‌تری نسبت به ترکیش دارند ، اما در مجموع با این وضعیت نرخ دلاری که در کشورمان حکمفرماست پیشنهاد ما خطوط هوایی ایرانی برای سفر است چرا که مقرون به صرفه تر خواهد بود .

در ضمن با تمام این توصیفات در خصوص تور استانبول ، این شهر می تواند یک سفر رویایی و شیرین را به شما گردشگران ارائه دهد تنها کافی است با مراجعه به سایت و استفاده از تجربه کارشناسان این آژانس مسافرتی کلی اطلاعات مفید در خصوص متنوع ترین پروازها ، هتل ها و یا تورهای استانبول بدست آورید تا یک سفر سراسر تفریح و لذت را در استانبول جذاب تجربه کنید .

در ادامه اینکه کسانی ‌که قصد سفری با بالاترین کیفیت را برای سفر به استانبول دارند و اینکه هزینه سفر برایشان اهمیتی ندارد ، مناسب ‌ترین انتخاب ترکیش ایرلاین است و همچنین برای مسافرانی که همزمان با کیفیت خوب قیمت مناسب هم مدنظرشان است ، بهترین گزینه خط هوایی اطلس گلوبال ، ماهان ، ایران ایر و ... است ، نکته حائز اهمیت اینجاست که آژانس سلام پرواز با در اختیار داشتن پرواز چارتری روزانه‌ خط هوایی اطلس گلوبال به مقصد استانبول یکی از مجریان مستقیم این تور می باشد و در ضمن یکی دیگر از عوامل مهم در خصوص پرواز به استانبول ، ساعت ‌های رفت و برگشت به استانبول می باشد ، می دانید که مدت زمان پرواز به استانبول 3 ساعت است و اینکه ساعت ‌های پروازی بعد از ظهردر مسیر رفت و ساعت‌ های پروازی صبح در مسیر برگشت ، این امکان را فراهم می کند که مدت زمان حضور مسافر در استانبول را کاهش دهد و بطور معمول ساعت ‌های پروازی مناسب می تواند هزینه‌ بیشتری برای مسافر داشته باشد .

در آخر نیز این موضوع را در نظر بگیرید که شهرها و کشورها و تور های دیگری مانند تور آنتالیا سلام پرواز همین شرایط را دارند و میتوان ارزان به انجا سفر کرد.

 

 

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/673749-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟ موافقت نامه‌ ای است که به برداشته شدن مرز بین ۶ کشور اروپایی انجامید و امکان مسافرت بدون روادید بین این کشورها را فراهم کرد. این پیمان در سال ۱۹۸۵ بین پنج کشور اروپای غربی به امضا رسید و کشورهای دیگر به تدریج به این پیمان ملحق شدند و در حال حاضر ۲۶ کشور اروپایی از قوانین این پیمان پیروی می‌کنند. گرد آوری شده توسط آژانس شمیران گشت و ما به شما پیشنهاد می‌دهیم مطالبی در مورد قوانین ویزای شینگن را مطالعه کنید.

شمیران گشت مجری تخصصی اخذ ویزای کشورهای اروپایی و کانادا

با ما تماس بگیرید ، مشاوره رایگان:   ۰۲۱۲۶۲۰۶۳۵۷    – ۰۲۱۲۶۲۰۶۴۷۹

موافقتنامه شینگن در سال ۱۹۸۵در لوکزامبورگ از سوی بلژیک، فرانسه، آلمان غربی، هلند و لوکزامبورگ به امضا رسید. تمام کشورهای اتحادیه اروپا بجز بریتانیا و ایرلند وارد این پیمان شده‌اند و در حال حاضر ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن هستند.

این ۲۶ کشور عبارت اند از: اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس. اگر اطلاعات بیشتری میخواهید کسب کنید میتوانید از موسسه شینگن هم بازدید کنید. (برای ورود به سایت رسمی شینگن کلیک کنید.).

البته ساکنین و اتباع کشورهای قاره آمریکا (غیر از چند کشور معدود مثل کلمبیا، پرو، بولیوی و…) و ساکنین و اتباع قاره استرالیا و کشورهای ژاپن، کره جنوبی و مالزی نیازی به گرفتن ویزا – ویزای شینگن ندارند و می توانند به مدت حداکثر۹۰ روز به این کشورها وارد و یا خارج شوند.

ویزای شینگن

ویزای شینگن برای سفر سریع‌تر و آسان‌تر بین تمام کشورهای اتحادیه اروپا که عضو این پیمان هستند، استفاده می شود. در واقع زمانی که برچسب ویزای شینگن در پاسپورت شما باشد می توانید به راحتی به یکی از کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. این کشورها عبارتند از: آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، یونان، استونی، فنلاند، ایتالیا، اسپانیا، ایسلند، لوکزامبورگ، لتونی، لیتوانی، هلند، مالت، لهستان، نروژ، پرتغال، اسلوونی، چک، مجارستان، اتریش و بلژیک. البته لازم به ذکر است شما برای ورود به حوزه شینگن می بایست در ابتدا به کشوری سفر کنید که از آن ویزای شینگن دریافت کرده اید. برای مثال در صورتی که شما ویزای خود را از کشور آلمان دریافت کرده اید باید ورودتان نیز به همین کشور باشد. در واقع این کشور مقصد اصلی شما خواهد بود و مکانی است که بیشترین زمان سفر خود را در آن سپری خواهید کرد. پس از آن  شما می توانید کاملا آزادانه در مدت زمان اعتبار ویزای خود به دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنید. اما همانطور که می دانید برخی از کشورها مانند ایرلند و انگلیس در قرارداد کشورهای شینگن قرار ندارند و بنابراین برای سفر به این کشورها باید ویزای خود آنها را دریافت کرد. علاوه براین چنانچه می خواهید ویزای شینگن را با استفاده از دعوت نامه دریافت نمایید باید این دعوت نامه از شخصی با موقعیت اجتماعی خوب و یا شرکتی معتبر دریافت گردد تا در موفقیت شما تاثیرگذار باشد. ویزای شینگن به عنوان یکی از معتبرترین ویزا های دنیا شناخته می شود، بنابراین به علت ارزش بالایی که دارد گرفتن آن نیز ملزم به داشتن یک سری شرایط خاص خواهد بود. در ادامه به مهم ترین مسائل مربوط به ویزای شینگن می پردازیم.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد
تحلیل تکنیکال چیست

سرمایه گذاری در بورس یکی از راه های مناسب برای کسب سود است. ورود به بورس از دو روش (سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم) امکان پذیر است. در روش اول یا سرمایه گذاری مستقیم، شخص سرمایه گذار باید اقدام به خرید و فروش سهام کند. روش دوم یا سرمایه گذاری غیرمستقیم به دو شکل صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی اختصاصی انجام می شود و برای افرادی است که وقت و دانش کافی برای انجام معاملات مستقیم در بازار بورس ندارند. در خصوص سرمایه گذاری غیرمستقیم می توانید مطالب «صندوق های سرمایه گذاری» و «سبدگردانی آگاه» را مطالعه کنید.

همان طور که گفته شد ورود به بازار بورس مستلزم داشتن اطلاعات کافی در حوزه‌های مرتبط با بورس و سرمایه‌گذاری است. این اطلاعات در کنار دانش بورسی می تواند موفقیت در بورس را ممکن کند. اطلاعات کافی باید به همراه استفاده از تحلیل‌های مورد نیاز برای بررسی وضعیت بازار سهام و همچنین پیگیری اخبار مرتبط باشد تا سرمایه‌گذاری به صورت هوشمندانه انجام شود و ریسک‌های موجود را کاهش دهد. تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال مهم‌ترین روش‌های مورد استفاده فعالان بازار بورس برای شناخت و انتخاب بهتر گزینه‌های سرمایه‌گذاری در بورس هستند. در این مطلب قصد داریم به بررسی تحلیل تکنیکال بپردازیم.

برای رسیدن به این هدف ابتدا باید بتوان به دو سؤال مهم پاسخ داد!

۱.تحلیل تکنیکال چیست؟
۲.تحلیل تکنیکال چه کاربردی دارد؟

تحلیل تکنیکال

به طور کلی می توان گفت تحلیل تکنیکال با استفاده از نمودار و اطلاعات مرتبط مانند قیمت و حجم، و همچنین تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف به ارزیابی وضعیت کلی بازار و سهام مختلف می‌پردازد. در مطلب «اصول تحلیل تکنیکال: تاریخچه و نظریه‌های آن» به صورت کامل به سابقه پیدایش و کاربردهای تحلیل تکنیکال پرداخته شده است. در ادامه به تعریف کاملی از تحلیل تکنیکال می‌پردازیم.

تحلیل تکنیکال در واقع یک استراتژی معاملاتی برای ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها و تعیین فرصت‌های معامله با تجزیه و تحلیل روندهای آماری است که از فعالیت‌های معاملاتی مانند تحرکات قیمتی و حجم معاملات استفاده می‌کند.

تجزیه و تحلیل تکنیکال می‌تواند بر روی هر نوع اوراق بهاداری که دارای سوابق تاریخی معاملاتی است مورد استفاده قرار گیرد. این موارد می‌توانند شامل اوراق سهم، آتی، کالا، ، و سایر اوراق بهادار باشند. اما این ابزار بیشتر برای تحلیل سهام مورد معامله در بازار بورس استفاده می‌شود.

 

 تجزیه و تحلیل تکنیکال یک استراتژی معاملاتی است که سرمایه‌گذاری‌ها را ارزیابی و فرصت‌های معاملاتی را با روندهای قیمتی و الگوهای دیده شده بر روی نمودارها مشخص می‌کند.

 تجزیه و تحلیل تکنیکال بیان می‌کند که فعالیت‌های معاملاتی گذشته و تغییرات قیمتی یک سهم می‌تواند نشانه‌های ارزشمندی از تحرکات آتی قیمت سهم باشد.

طی سالیان متمادی از زمان پیدایش تحلیل تکنیکال تا امروزه هزاران الگو و تکنیک مورد استفاده در تحلیل تکنیکال گسترش یافته است. تحلیلگران تکنیکال بسیاری از این الگوها و تکنیک‌ها را باهم ترکیب می‌کنند تا به استراتژی بهینه معاملاتی خود دست یابند و با استفاده از استرانژی خود به خرید و فروش سهام بپردازند.

منبع : تحلیل تکنیکال bashgah



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

شهاب مظفری یکی از خواننده های مرد در ایران می باشد او به سبک پاپ خوانندگی مینماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی و زندگینامه شهاب مظفری

 به گزارش سماتک خواننده جوان شهاب مظفری خواننده و آهنگساز در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ چشم به جهان گشود. مظفری در رشته کامپیوتر تحصیل نموده است و همزمان با تخصیل خود در حوزه هنری موسیقی و اهنگسازی و خوانندگی فعالیت داشته است.

 

ساز حرفه ای پیانو است وی از کودکی برای آموزش ان تلاش نموده و از کودکی به یادگیری ان شروع نموده است و همچنین به ساز گیتار کلاسیک هم مسلط هست.

 

شهاب اولین اهنگ خود را در سال ۱۳۸۷ به نام از وقتی رفتی منتشر کرد که مورد توجه طرفداران شد اهنگ این خواننده بیشتر احساسی و غمگین و عاشقانه است و این خواننده خیلی زود توانست حدود ۷۰۰ هزار فالور در صفحات مجازی و اینستاگرام برای خود پیدا نماید.

 

وی در سال ۱۳۹۶ جزو خوانندگان مجاز گردید و برای پخش آثار خود مجوز دریافت نمود.

 

وی اولین کنسرت رسمی خود را در تاریخ تیر ماه سال ۹۶ در ۶ در سالن برج میلاد برگزار نمود که طرفداران این خواننده خیلی زود بلیط های این کنسرت را خریداری نمودند.

 

وی مجرد است و هیچ تصویر و خبری از ازدواج و نامزدی وی که توسط خودش تایید شود همچنین مظفری یکی از دوستان صمیمی آرش و مسیح دو بردار خواننده هست.

 

وی یکی از خوش صداترین خواننده های ایران میباشد با آهنگ من و ترکم نکن  به اوج شهرت دست پیدا کرد ایشان طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران دارند او در آینده آلبوم جدیدی از خود منتشر خواهد نمود .

 

عکس های مظفری خواننده 

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده و عکس های همسرش

منبع : samatak



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

منبع : https://bit.ly/2jYuVAX



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

ادکلن های ریز و درشت قدیمی

 

ادکلن مردانه امپر مدل Presidente Official Edition

ادکلن های برند «امپر» (Emper) به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری قابل‌توجهی که دارند بین مردم بسیار معروف شده است. یکی از این ادکلن ها که مخصوص آقایان ساخته شده است ادکلن پرزیدنت «Presidente Official Edition» نام دارد. یک ادکلن گرم و انرژی‌بخش شرقی برای آقایان است. ادکلن پرزیدنت مردانه بوی تند و خنکی دارد و برای استفاده در تمامی فصل‌های سال به‌ویژه بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. این ادکلن ماندگاری بالایی دارد و با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری‌اش تا مدت زیادی شمارا از خرید ادکلن جدید بی‌نیاز می‌کند. در طی مدت استفاده از این ادکلن بوی ادویه، نت‌های دریایی و چوب را احساس خواهید کرد. بطری ادکلن پریزیدنت بسیار شیک و خوش‌دست طراحی‌شده و به‌خوبی در دست قرار می‌گیرد. روی شیشه یک پوشش چرمی مشکی‌رنگ کارشده است. درپوش بطری به شکل مکعب است و روی شیشه خودنمایی می‌کند.

به‌محض اسپری کردن ادکلن Presidente Official Edition روی پوست و محل نبضتان بوی لیمو، نارنج و فلفل سیاه در فضای اطرافتان پر می‌شود. که نت‌های اولیه را تشکیل می‌دهند. بوی این ترکیب مرکباتی و تند شادی و هیجان بسیاری را ایجاد می‌کند. بعد از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از اسطوخودوس و جوز هندی و نعناع تشکیل می‌شوند. بوی این ترکیب تند اعتمادبه‌نفس و هیجانی زیادی را به شما انتقال می‌دهد و به دلیل وجود اسطوخودوس استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامشی خاص را به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با طی مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب مشک، چوب سدر و علف وتیور تشکیل‌شده است. پس از استشمام این نت‌ها احساس تمرکز و نشاط به شما دست خواهد داد.

ادکلن مردانه کریشن لامیس پور بلک Pure Black

ادکلن پور بلک  با رایحه تندی که دارد مناسب برای آقایانی است که تمایل دارند افراد را مجذوب خود سازند. پس از استفاده از این ادکلن ابتدا بوی انبه یخ‌زده و قهوه به مشام فرد خواهد رسید. پس از گذشت مدتی فضا از بوی ادویه و سپس فلفل و مارزیفان آکنده خواهد شد. با استفاده این ادکلن در روزهای پاییز و زمستان، روزهای گرمی برای خود به ارمغان آورید.

میزان ماندگاری و پخش بوی این ادکلن دقیقاً چیزی است که برای یک روز طولانی نیاز دارید.

ادکلن مردانه مکسی جاست کال می Just Call Me حجم 100 میلی لیتر

ادکلن مکسی فرانسوی یکی از محبوب‌ترین ادکلن ها در بین آقایان می باشد که یادآور روز های جوانی آن ها است وآنها را به یاد سال های دور میبرد و خاطرات خوشی را که با این ادکلن داشتند را برای آنها تداعی میکند. ادکلن مردانه maxi به دلیل رایحه تند و گرمش برای فصول سرد سال پیشنهاد میشود.نت اولیه ادکلن مکسی که با اولین اسپری از ادکلن مکس بر روی لباس یا محل نبض به مشام خواهد رسید برگرفنته از ترنج، لیمو، آلو، است که سرشار از شادی و انرژی میباشد که آن را به خوبی به آن کس ه از آن استفاده میکند انتقال می دهد.ادکلن مکسی از ماندگاری بالایی برخورداراست.

ادکلن مردانه مکسی ساخت کشور فرانسه برای افراد مشکل‌پسند در حجم 100 میلی‌لیتر ارائه می‌شودکه شما را مدتها از خرید ادکلنی جدید بی نیاز میکند.

درواقع ادکلن مکسی مردانه یک ادکلن قدیمی که علاوه بر این‌که یک ادکلن مردانه است اما موردپسند بسیاری از بانوان نیز میباشد.

ادکلن مردانه مکسی که در فروشگاه شیک فام به فروش می‌رسد اورجینال بوده و باکیفیت مبنی بر اصل بودن آن به فروش می‌رسد.

ادکلن مردانه دلار اصلی

مشخصات ادکلن دلار

  • برند :دلار
  • جنسیت :  مردانه
  • حجم :100 میلی لیتر
  • مناسب برای فصل :تمام فصول
  • نوع :ادوتویلت یا ادوتوالت (Eau de Toilette)
  • نت اولیه :گل پرتقال و نارنج
  • نت میانی :درخت جوز، گشنیز، اسطوخودوس ، رزماری

·         نت پایانی : روایح چوبی، دانه های تونکا



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد
مهراد جم خواننده جوان کشورمان با انتشار سه آهنگ زیبا شهرت بسیار زیادی پیدا کرد. در این مطلب با بیوگرافی مهراد جم همراه شما عزیزان هستیم. با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید.
کامل ترین بیوگرافی از مهراد جم خواننده محبوب سبک پاپ + عکس

بیوگرافی کامل مهراد جم

 

بدون شک یکی از خواننده هایی که این چند وقت سر و صدای زیادی به پا کرده و توانسته طرفداران زیادی را برای خود در این مدت کوتاه بدست آورد کسی نیست به جز مهراد جم. این خواننده با استعداد ابتدا خود را با تک آهنگ شمال به اوج معروفیت رساند و چند وقت پیش با تک ترانه غمت نباشه با تنظیم زیبای مسعود جهانی توانست مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان موسیقی پاپ کشور و طرفدارانش قرار گیرد.

مهراد جم در موزریک ویدیوهای خودش همواره صورت خود را می پوشاند. او با استایل و تیپ غربی خود محبوبیت خاصی بین جوانان دارد.

مهراد جم که به تازگی به محبوبت رسیده در حال حاضر سه موزیک منتشر کرده که بهترین موزیک او تا به اینجا شمال نام دارد، در حال حاضر یکی از پرمخاطب ترین موزیک ها نامیده شد ! این خواننده جوان و تازه کار در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سن ، محل زندگی و … از خود منتشر نکرده و به اشتراک نگذاشته ولی به محض دریافت اطلاعات جدید از این خواننده سریعا در این صفحه منتشر خواهد شد.


 

آیدی پیچ اینستا گرام مهراد جم

 

mehraadjamofficial_

 

 

متن و دانلود اهنگ شمال مهراد جم

مهراد جم

متن آهنگ شمال از مهراد جم

 

با تو تو راه شمال تاریک میشه آروم هوا

بسته میشه آروم چشات شب جنگلو بارونو باد

بارون میاد بارون میاد بارونو دوست داره زیاد

میکنه یواش اون چشاشو باز میگه بهم بزن کنار بزن کنار

تو این هوا بریم زیر بارون یواش خیس بشه اون صورت ناز

بهم بگی میمونم تا تهش باهات میمونه باهام

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت

این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من

دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار

هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت

این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من

دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار

هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم

همه جا تاریک شه یهو بوی عود میاد و شمعا روشن

همه اگه پایه باشن وصل میکنیم ما صبح و به شب

جمع جمع عاشقا جمع جمع اینا رو هم من عاشقتم

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت

این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من

دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار

هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت

این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من

دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار

هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

 

منبع

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

مبل تختخواب شو مدل A10 آراسوفا:

مبل تخت خوابشو آرا سوفا مدل A10 یک نفره به همراه کف و پشت طبی یورتان

کلاف اصلی این مبل تختخواب شو از فلزات صنعتی سبک میباشد. اتصالات و فلز بکار رفته با استفاده از تکنولوژی الکترواستاتیک رنگ کاری شده است .

مکانیزم و قطعات این محصول ساخت کشور ترکیه است.

اتصالات قطعات فلزی با استفاده از جوش صنعتی CO2 و آرگون می باشد که باعث ایجاد استحکام بالا در قطعات میشود.

کلاف زیرکار این مبل تخت خواب شو از فلز صنعتی سبک است .

استفاده از فلز صنعتی سبک باعث استحکام بالا وکاهش وزن محصول می گردد.

در کفی این مبل تخت خوابشو به جای استفاده از فنر و تسمه کشی از توری با بافت مفتول فلزی (مش) استفاده شده است.

پارچه های بکار رفته در این مبل تخت خوابشو از بهترین و متنوع ترین پارچه های ترک درجه یک میباشد.

کفی و پشتی بکار گیری شده در این محصول طبی و از جنس یورتان با دانسیته بالا میباشد.

کوسن و بالش خواب از ویسکوز و بالفایور درجه یک قابل شستشو به همراه کیسه مخصوص از جنس اسپانباند است.

در لایه زیرین کفی از نمد با ضخامت  ۵ میلیمتر  جهت محافطت از کفی مبل استفاده شده است.

حداکثر وزن قابل تحمل این محصول در مدل های یک نفره ۱۲۰ کیلوگرم ، مدل های دو نفره ۲۱۰ کیلوگرم میباشد.

طراحی و فرم نشیمن ارگونومی می باشد و شرایط ایده آلی را برای ستون فقرات و مهره های کمر فراهم میسازد.

تمام محصولات شامل یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند.

این مبل بخشی از محصولات مبل هتلی سایت ارا سوفا می باشد ..!



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 2 / 1398 | نظرات ()