نوشته شده توسط : نیما راد

طرز تهیه صابون گیاهی :

در این مقاله به چگونگی درست کردن صابون گیاهی و طرز تهیه صابون گیاهی به روش های متفاوت می پردازیم . همچنین در ادامه به انواع صابون گیاهی می پردازیم . تا شما بتوانید در انتخاب مواد اولیه صابون دست ساز گیاهی خود آگاهی کامل داشته باشید . اگر میخواهید بهترین صابون دست ساز گیاهی را طبق میل خود برای خواصی که مورد نظرتان است درست کنید .این مقاله می تواند کمک به بزرگی به شما بکند .

صابون دست ساز گیاهی :

هنگامی که صحبت از صابون دست ساز گیاهی می شود مطمئن هستم که اولین چیزی که در ذهن شما می آید طولانی بودن درست کردن صابون گیاهی  است . اما بهتر است بدانید که این تفکر کاملا اشتباه است . زیرا هر شخصی در صورت آگاهی های کاملی که در این مقاله در اختیار شما قرار داده شده است. به راحتی می تواند یک صابون دست ساز گیاهی را در کمتر از یک ساعت درست کند .

چرا باید از صابون دست ساز گیاهی صورت استفاده کنیم ؟

●       اطمینان از بی زیان بودن صابون گیاهی صورت  :

شما با استفاده از صابون دست ساز گیاهی می دانید صابون گیاهی شما از مواد ارگانیک و طبیعی ساخته شده نه مواد شیمیایی حتی اگر خودتان صابون دست ساز گیاهی را درست نکرده باشید . اما بازهم می دانید که این مواد طبیعی مشکلی برای پوست شما ایجاد نمی کنند . تنها خاصیت های مواد استفاده شده از هر صابون با صابون دیگر متفاوت است .

●       پرداخت هزینه کم برای خرید صابون گیاهی صورت :

برای خرید صابون دست ساز گیاهی یا درست کردن صابون گیاهی مبلغی که پرداخت می کنید حداکثر نصف هزینه خرید یک صابون شیمیایی از یک فروشگاه  است .

●       صابون گیاهی صورت طبق سلیقه خودتان :

شما پس از آشنایی با چگونگی ساخت صابون دست ساز گیاهی در این مقاله می توانید از مواد دلخواه و مورد علاقه خودتان برای درست کردن صابون گیاهی به آن اضافه کنید . و خاصیت های مورد علاقه خودتان را به آن اضافه کنید . تنها کافی است با انواع صابون دست ساز گیاهی آشنا شده و بدانید کدام یک از آنها برای پوست شما مفید است .

●       سمی نبودن مواد استفاده شده در صابون گیاهی صورت :

پوست هر انسان به گونه ای عمل می کند . که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی سم ها موجود را به خود جذب کند . به همین دلیل است که استفاده از صابون شیمیایی برای صورت مضر است . زیرا پوست در معرض مواد شیمیایی ، سموم را به عضلات و بافت های بدن جذب می کند .و باعث به خطر انداختن سیستم ایمنی بدن شما می شود . اما صابون دست ساز گیاهی بدن شما را از ایجاد حساسیت ، صدمه به سیستم ایمنی بدن ، عفونت های ویروسی و باکتری ها ، آلرژی ها و... حفظ می کند .



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 11 / 1399 | نظرات ()