نوشته شده توسط : نیما راد

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم

هاست وردپرس سرویسی خارق العاده از سابین سرور می باشد که فقط برای میزبانی سایت هایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ارائه می شود . چرا که در این سرویس سعی کردیم تا تمامی نیاز های یک وب سایت وردپرسی را برآورده سازیم.

در این مقالعه قصد داریم به شما بگوییم که

  1. چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید ؟
  2. هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟
  3. میزان منابع اختصاص داده شده برای سایت های وردپرسی چقدر است ؟
  4. هاست وردپرس یا …. ؟

اگر دوست داشته باشید قبل از اینکه درباره وردپرس به شما بگوییم مقاله هاست مناسب وردپرس ویرگول را به شما معرفی کنیم.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب  می باشد که شما را قادر می سازد تا در سریعترین زمان ممکن و به آسانی وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید . شما برای راه اندازی وب سایت خود با استفاده از وردپرس ، نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید و کافیست کمی صبور و خلاق باشید .

سپس میتوانید با اندکی جستجو در گوگل به منابع آموزشی بسیاری دسترسی یابید تا بتوانید کسب و کار خود را با استفاده از وردپرس اینترنتی کنید.

زمانی که تصمیم میگیرید کسب و کار خود را با راه اندازی وب سایت اینترنتی کنید ، می بایست در ابتدا قدم های محکمی را بردارید . یکی از این قدم های محکم انتخاب یک هاست مناسب می باشد تا در طول راه اندازی وب سایت و گسترش آن ، همواره جواب گوی نیاز های شما باشد.

حال که قرار است وب سایت خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی کنید ، میبایست انتخاب هوشمندانه ای انجام داده و هاست وردپرس سابین سرور را برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید.

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم.

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید ؟

هاست فوق حرفه ای یا هاست وردپرس یک سرویس خارق العاده برای میزبانی سایت های وردپرسی است که تنها برای وردپرس پیکربندی و بهینه سازی شده است .

همواره بیشتر افراد فکر میکنند که در هاست وردپرس ، فقط توابع و پیش نیاز های وردپرس رعایت شده است و به همین خاطر به این سرویس ها هاست وردپرس گفته می شود و هیچ تفاوت دیگری با سایر سرویس های میزبانی ندارد . اما این یک باور اشتباه در مقابل هاست وردپرس سابین سرور می باشد .

هاست وردپرس سابین سرور ، به دلیل :

  1. پیکربندی مخصوص برای وردپرس
  2. منابع بالا برای هر سایت
  3. کشینگ قدرتمند و چند لایه
  4. نصب و تنظیم پلاگین کش توسط سابین سرور
  5. پشتیبانی فوق حرفه ای و سریع

به عنوان هاست وردپرس ارائه شده است و به صورت تضمینی با کیفیت بسیار بالا تقدیم مشتریان می شود .

اگر پیش از این وب سایت وردپرسی داشته اید ، قطعا با میزان منابع بالای مصرفی وردپرس آشنایی کافی دارید . معمولا در سایت های وردپرسی به دلیل استفاده از پلاگین های زیاد برای افزودن امکانات مورد نیاز به سایت ، میزان منابع مصرفی وردپرس افزایش می باشد . این مصرف بالا با رشد و پیشرفت سایت و افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش می باید.

ما در سابین سرور با تخصیص منابع بالا برای هر سایت ، ( که میزان منابع را در ادامه خواهیم گفت ) توانسته ایم تا نیاز این سایت های وردپرسی از نظر منابع را برآورده سازیم.

همچنین استفاده از کشینگ قدرتمند و چند لایه در این سرویس ها و فعال سازی و تنظیم پلاگین کش توسط سابین سرور برروی سایت وردپرسی ، به مراتب میزان استفاده از منابع کاهش چشم گیری یافته و عملکرد وردپرس بهبود میابد.

پس در نظر داشته باشید که بهینه بودن سرور و پیکربندی سرور برای وردپرس ، ارائه منابع بالا ، کشینگ چند لایه و قدرتمند ، نصب و کانفیگ پلاگین کش توسط متخصصین وردپرس ، پشتیبانی فوق حرفه ای متخصصین وردپرس به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن ،  همگی از دلایلی هستند برای اینکه شما از هاست وردپرس سابین سرور استفاده کنید.

هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟

تا این بخش از مقالعه توضیحاتی را در رابطه با وردپرس به شما ارائه کردیم و همچنین دلایلی را نیز مطرح نمودیم که چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنید . اما در ادامه قصد داریم ویژگی های هاست وردپرسی که توسط سابین سرور ارائه می شود را به شما بگویم .

ویژگی های هاست وردپرس و منابع اختصاص داده شده :

  1. استفاده از هارد NVME برروی سرور جهت میزبانی سایت ها
  2. اختصاص CPU با درصد بالا برای هر هاست
  3. اختصاص رم فیزیکی ۴ گیگابایتی برای هر هاست
  4. اختصاص رم مجازی ۴ گیگابایتی برای هر هاست
  5. اختصاصی I/O به میزان ۴ مگابایت برای هر هاست
  6. ۱۰.۰۰۰ بازدید یکتا در روز
  7. ۱۰۰ نفر آنلاین همزمان
  8. سیستم کشینگ چند لایه و قدرتمند
  9. بکاپ گیری هر ۳ روز یکبار و ذخیره سازی در سرور های مجزا
  10. تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  11. کنترل پنل سی پنل و وبسرور قدرتمند لایت اسپید
  12. گواهی نامه SSL رایگان
  13. استفاده از CXS  و imunify360 و clamAV
  14. و بسیاری ویژگی های دیگر


:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

همواره یکی از مهم ترین دغدغه های انسان زبیایی و حفظ سلامت ظاهر است و این مسئله در طول چند دهه اخیر به جدی ترین حالت خود رسیده است، در واقع سالن های زیبایی این روز ها خدماتی بیش از صرفا پوست و مو را ارائه می دهند و در این عنوان قصد داریم چند مورد از خدمات سالن های زبیایی زنان را مورد بررسی قرار دهیم. بخصوص گزینه هایی که در اولویت اول قرار دارند.

 

گریم و میکاپ و استایل دهی عروس یکی از اولین مواردی است که برای هر سالنی در اولویت قرار دارد و به عنوان اصل مهم برای تشخیص یک سالن زیبایی از آن یاد می شود، خدماتی چون برطرف کردن نقص های صورتی و پوشاندن انواع لکه و همین طور زخم روی صورت گفته تا میکاپ های بروز که در کشور های مختلف استفاده می گردد و پس از نمایش در بروشور و کاتالوگ ها طرح نهایی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

البته که برای برخی از موارد و آرایش ها نیاز به توضیحاتی برای قبل از روز و یا شب عروسی است و آن ها نیز با دقت توسط مسئول سالن زیبایی به مشتری منتقل می شود.

 

میکاپ چهره و خدمات رنگ و مش در سالن زیبایی

قطعا بخش جدی و مهمی از زیبایی مردان و زنان را در کنار پوست مو تشکیل می دهد و رسیدگی به این بخش از بدن و سر نیز نیازمند اطلاع از برخی متد ها و نکات است. در سالن های زیبایی خدمات رنگ و مش ارائه داده می شود که البته خود چند مرحله مهم دارد.

 

نخست باید در مورد رنگ مو ها که امروزه بسیار توسط خانم ها از سلیقه های متفاوت استفاه می شود به خوبی تعیین شود، به طور مثال با هر نوع فرم و صورت و یا سنی چه رنگ مویی سازگار خواهد بود. بخصوص این که مش نیز خود از اصول خاصی پیروی خواهد کرد و قطعا هر نوع مشی نیازمند یک ترکیب رنگ مو است.

 

در کنار این گزینه ها یکی از پرطرفدار ترین برنامه های هر سالن زیبایی زنانه، کاشت ناخن است، در واقع کاشت ناخن از نظر خانم ها و بلند بودن آن نسبت به حد متعارف یکی از ویژگی های اصلی برای محک زدن زیبایی است.

 

ضمن این که پودری، کاشت ناخن اکلریلیک، کاشت ناخن میکس در سالن ها انجام خواهد شد و بسته به سلیقه مشتری باید به بهترین شکل ارائه گردد.

 

کراتینه و اکستنشن مو در سالن های زیبایی

کراتینه مو در واقع استفاده از همان ماده ای است که در موجب می شود مو های آسیب دیده، سوخته و همین طور پر از موج به صاف ترین شکل درآمده و در واقع دیگر یکی از دغدغه های اصلی و نگرانی های شما برای هر بار خارج شدن از خانه استفاده مکرر و خسته کننده از اتو و سشوار نباشد که به خودی خود مو ها را دچار آسیب های طولانی می کنند.

در یک مرحله مو ها توسط صافی صاف شده و در نهایت نیز توسط مواد با کیفیت از برند های معتبر کراتینه و تقویت انجام می گردد.

تخصص کادر در یک سالن زیبایی از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که باید توسط شما بررسی شود. اکستنشن مو نیز مناسب کسانی است که فرصت کافی برای بلند کردن مو های خود را ندارند و می خواهند برای مهمانی ها بخش مهمی از زیبایی آن ها موی بلند باشد، خدمات تخصصی پیوند مو به روش اکستنشن چند سالی است که در کشورمان رایج است و در واقع می تواند عامل مهم برای بهبود ظاهر باشد.

منبع : https://is.gd/NIxkyK



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 8 / 1399 | نظرات ()